در گفت‌وگو با پول نیوز مطرح شد؛
کد خبر: ۳۶۵۸۲۹
۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
0
نایب رئیس اتحادیه طلا بیان کرد: در معاملات روز یکشنبه چهاردهم آذر، قیمت سکه در نیمه روز ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان ثبت شد که نسبت به قیمت بسته شده روز شنبه ۲۵ هزار تومان افزایش داشته است.
قیمت دلار در مسیر صعود /سکه و درهم گران شد
محمدکشتی‌آرای، نایب رئیس اتحادیه طلا در گفت‌وگو با پول‌نیوز گفت: امروز قیمت نیم سکه نیز به قیمت ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع سکه به قیمت ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان مبادله شد و قیمت سکه گرمی نیز به ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: همچنین امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش هزار و ۶۰۰ تومانی نسبت به روز گذشته به قیمت یک میلیون و ۳۰۰ هزار و ۵۰۰ تومان مبادله شد.

کشتی آرای عنوان کرد: قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است. قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۷۸۳ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۰۳ هزار تومان معامله می‌شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا اظهار کرد: نرخ سکه نسبت به اخرین معاملات هفته گذشته حدود ۱۱۶ هزار تومان افزایش یافته است. امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۰۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۳۰هزار و ۲۹۲ تومان است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۳۰۲ هزار تومان، قیمت دلار ۳۰ هزار و ۲۹۲ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

نایب رئیس اتحادیه طلا اذعان داشت: در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

کشتی آرای گفت: قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۷۳۵ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۶۴۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. در بازار ارز هم اکنون، قیمت دلار ۳۰ هزار و ۲۹۲ تومان، قیمت یورو ۳۴ هزار و ۲۰۰ تومان، و درهم امارات ۸ هزار و ۳۰۰ تومان اعلام شده است.

امروز یکشنبه بازار جهانی طلا تعطیل بود. قیمت اونس طلا در ابتدای این هفته ۱۰ دلار نزولی شد و بر روی ۱۷۸۳ دلار ایستاد. در بازار داخلی هم امروز قیمت طلا ۱۸ عیار نسبت به دیروز اندکی عقب نشینی کرد. با احتساب قیمت ۳۰ هزار و ۳۴۰ تومان برای دلار اندازه قیمت واقعی سکه ۱۲ میلیون و ۷۳۵ هزار تومان بود و حباب قیمتی سکه ۲.۴۷ درصد به دست می‌آمد.

قیمت دلار در بازار ارز امروز یکشنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۰ به مسیر صعودی روز گذشته ادامه داد. قیمت دلار امروز بر روی ۳۰ هزار و ۵۲۰ تومان قرار گرفت. این اسکناس آمریکایی در ساعت ۱۲:۱۶ دقیقه به وقت تهران با قیمت ۳۰ هزار و ۳۴۰ تومان خرید و فروش شد. علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۷ هزار و ۸۸۲ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۷ هزار و ۳۳۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۲ هزار و ۱۶۷ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۱ هزار و ۵۳۱ تومان اعلام شده است.

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۱،۳۰۰،۵۰۰ (یک میلیون و سیصد هزار و پانصد) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۱۳ درصدی داشته است. در بازار امروز هر مثقال طلا ۱۸ عیار نسبت به روز قبل، با ۲۰۰۰ تومان کاهش، ۵،۶۳۸،۰۰۰ (پنج میلیون و ششصد و سی و هشت هزار) تومان نرخ گذاری شد.
دلار در بازار متشکل امروز با کاهش ۰.۳۳ درصدی، از ۲۷،۶۹۹ (بیست و هفت هزار و ششصد و نود و نه) تومان به ۲۷،۶۰۸ (بیست و هفت هزار و ششصد و هشت) تومان رسید.
برچسب ها: سکه ، طلا ، ارز ، قیمت سکه ، قیمت طلا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: