در حاشیه برگزاری سیزدهمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی کیش اینوکس ۲۰۲۱ و به گزارش روابط عمومی شرکت
بیمه آسماری، “الهام جلوی” مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری با اشاره به بازار کار و نحوه فعالیت بیمههای مناطق آزاد گفت: همانطور که میدانید تفاوتهای خاصی میان عملکرد بیمههای مناطق آزاد با بیمههای مناطق اصلی وجود دارد چرا که دارای بازار کار و تنوع رشتهای محدودتر میباشند.
ما به دنبال کسب مزیتهای رقابتی بیشتر در مناطق آزاد هستیم چرا که همه بیمهها امکان فعالیت در مناطق آزاد را دارند، اما هیچ مزیت رقابتی با بیمههای مناطق اصلی ندارند.
شرکت بیمه آسماری با استفاده بیش از یک صد سال تجربه کارشناسی مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت بیمه در…
مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری: به دنبال کسب مزیتهای رقابتی هستیم
مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری با بیان این که بازار کار و تنوع رشتهای شرکتهای بیمه فعال در مناطق آزاد نسبت به شرکتهای فعال در سرزمین اصلی محدودتر است، گفت: از این رو شرکتهای بیمه مناطق آزاد بیشتر به دنبال کسب مزیتهای رقابتی هستند.
به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه آسماری، الهام جلوی با بیان این که این شرکت با استفاده سالها تجربه کارشناسی مدیران و کارشناسان تراز اول صنعت بیمه و دانش فنی اندوخته ناشی از آن، میتواند کمکهای ارزندهای در حوزه ارزیابی و انتقال ریسک در چارچوب بیمههای اتکایی بین المللی داشته باشد، اظهار کرد: مدیران شرکت بیمه آسماری با بزرگترین شرکتهای بیمه منطقهای و بین المللی همکاری داشته اند و از این رو با دسترسی به بزرگترین بازارهای جهانی بیمه، توانایی این را دارند که در راستای حفظ و حراست از سرمایههای کشور در مناطق آزاد صنعتی و مناطق ویژه اقتصادی خدمات ارائه کنن.
وی استفاده از دانش روز دنیا همزمان با ارائه جدیدترین محصولات بیمهای رایج در سطح بین المللی را از تواناییهای این شرکت خواند و افزود: مدیریت ریسک و ایجاد اطمینان نهایی برای امنیت در سرمایه گذاریهای ملی و بین المللی، بخشی از استراتژی شرکت بیمه آسماری است.
جلوی با اعلام این که «شرکت بیمه آسماری، برترین شرکت بیمهای از نظر رضایتمندی مشتریان در سطح کشور است»، ادامه داد: این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوریهای پیشرفته، کارکنانی خلاق و متعهد با ارائه بهترین خدمات، موجبات رضایت مشتریان و سایر ذینفعان خود را فراهم آورده است.
مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری یکی از مهمترین عوامل رشد پرتفوی صنعت بیمه را همراهی و همسویی با نیاز مشتریان در طراحی محصولات خواند و گفت: شرکت بیمه آسماری اطلاعات مشتریان را از طریق شبکه فروش دریافت و کمبودها در حوزه نیازهای آنها را برطرف میکند تا خدمات بر اساس قوانین، مقررات و آیین نامههای شورای عالی بیمه، به بهترین شکل برای آنها در دسترس باشد.
او پرداخت صحیح، دقیق و به موقع خسارت را مهمترین بخش خدمات پس از فروش بیمهای خواند و با بیان این که بیمه گر باید ریسکهای بیمه گزار را به درستی شناسایی کرده و آن را به حداقل برساند، خاطرنشان کرد: با این روش است که رضایت بیمه گزار تامین میشود و مشتری به بیمه گر خود وفادار میماند.
جلوی با تاکید بر این که بیمه آسماری تلاش میکند بیمه نامههایی عرضه کند که نیاز حداکثری مشریان برطرف شود، گفت: با توجه به اقلیم مناطق آزاد، مشتریان ما بیشتر از پوششهای بیمههای مسئولیت، بیمههای شناور در قبال مالکین شناور، بیمههای مسئولیت کارفرمای صنعتی و خدماتی و بیمههای مسئولیت کارفرمای عمرانی و ساختمانی استفاده میکنند.
وی همچنین فروش غیرحضوری بیمه نامه در برخی رشتهها را سخت و یا غیرممکن ارزیابی کرد و گفت: به عنوان مثال برای صدور بیمه نامه مسئولیت یا مهندسی، تعامل چهره به چهره با مشتری و نیز بازدید از مورد بیمه نیاز است.
مدیر بیمههای مسئولیت و مهندسی شرکت بیمه آسماری با بیان این که صنعت بیمه به صورت مستقیم از شرایط اقتصادی کشور تاثیر میپذیرد، گفت: هر چه پروژههای عمرانی و مهندسی با رونق مواجه باشد، بیمه نامههای مسئولیت و مهندسی نیز فروش بیشتری خواهد داشت.
وی افزود: بیمههای مسئولیت از نوع بیمههای کارفرمایی محسوب میشوند و دو چندان تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور قرار دارند.