May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۶۲۸۵
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
0
رای خرید و فروش انواع روغن بهران هیدرولیک و دوخت و انواع گریس ep2 به همراه محصولات پر فروش واسکازین 140 و بهران حرارت به سایت فیدار اویل مراجعه کنید

در این مقاله سعی داریم تا به قیمت خرید و فروش گریس بهران ep2 بپردازیم شما را با ویژگی های این محصول آشنا کنیم.

با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا درباره گریس بحران اطلاعات لازم را دریافت کنید و از ویژگی محصولات شرکت بهران نیز مطلع شوید.

چگونگی خرید گریس بهران ep2

تمامی محصولات فروشگاه ما از جمله این محصول قابلیت خریداری به صورت آنلاین را دارند و شما می توانید به آسان ترین روش ممکن و کم هزینه ترین آن محصول مورد نظر خود را خریداری کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

همانطور که همیشه به شما توصیه می کنیم باید بدانید که محصولی که خریداری می کنید دارای چه ویژگی هایی می باشد و آیا این محصول مناسب فعالیت های صنعتی و قطعات شما می باشد یا خیر.

به همین دلیل است که در ادامه این مقاله می‌خواهیم به ویژگی این مدل از گریس بپردازیم.

ویژگی های گریس ep2 :

ساختار اصلی این روانکار صنعتی نرم است و برای روانکاری انواع دستگاههای صنعتی و یا انواع ماشین آلات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

همچنین گریس در دمای ۲۰ درجه سانتی گراد به کار گرفته می شود البته باید قبل از از استفاده از آن از چگونگی استفاده از آن مطمئن شوید زیرا عملکرد این محصول در هر دستگاه و ماشین متفاوت می‌باشد.

فروش گریس بهران ep2 در فروشگاه سایت ما فقط به صورت بشکه ای می باشد. ما این محصول را تنها از شرکت معتبر بهران دریافت می کنیم و آن را به مشتریان خود با قیمتی مناسب تر عرضه می کنیم.

تمامی محصولات موجود در فروشگاه ما دارای قیمتی استاندارد می باشند تا مشتریان بتوانند این محصولات را که جزء محصولات مورد نیاز آنها می باشند را به آسانی و کمترین هزینه خریداری کنند و رضایت خود را همراه ما کنند.

قیمت خرید روغن بهران حرارت

بهران حرارت  برای مصرف در سیستم های بسته انتقال حرارت با دمای حداکثر 320 درجه سانتی گراد پیشنهاد می شود

این محصول با استفاده از روغن پایه مرغوب تولید می شود

پایداری اکسیداسیون و حرارتی بالا  ،ممانعت از تشکیل رسوب ، فراریت کم باعث شده است که خرید و فروش این محصول زیاد شود

قیمت خرید روغن بهران حرارت در بازار متغییر است و شما می توانید با استفاده از سایت فیدار اویل از قیمت دقیق این محصول مطلع شوید

خرید انواع روغن بهران هیدرولیک

 

روغن های هیدرولیک که توسط بهران ساخته میشود انواع مختلفی دارد

روغن هیدرولیک بهران T دارای گرانروی بالا است در دستگاه هایی استفاده میشود که دمای متغیر دارند.

روغن بهران هیدرولیک سری T دارای خاصیت ضد زنگ، ضد سایش و… است

روغن بهران هیدرولیک HFC در سیستم هایی کاربرد دارد که در معرض آتش هستند و این نوع روغن در برابر آتش مقاومت بالایی دارد

روغن هیدرولیک جهت انتقال قدرت و به حرکت در آوردن سایر قطعات استفاده می شود و به دو دسته روغن هیدرولیک سنتیک و روغن هیدرولیک نفتی تقسیم می شود و وظیفه روان کنندگی را بر عهده دارد.

روغن های هیدرولیک علاوه بر فرمان های خودرو، جهت صنایع، جرثقیل، پمپ ها، جک ها و ... کاربرد دارند و عواملی همچون میزان ویسکوزیته روغن، میزان گرمای کارکرد، نوع سیستم، مقاومت میان لایه روغنی، میزان جذب رطوبت، خاصیت اسیدی روغن و ... در نوع عملکرد این روغن تاثیر بسزایی دارند.

مواردی را بیان می کنیم که نشان دهنده تعویض روغن هیدرولیک خودرو می باشد این موارد عبارتند از:

  • تیره شدن رنگ ظاهری روغن
  • کف کردن روغن
  • پایین آمدن سطح روغن هیدرولیک
  • سفت شدن روغن
  • استشمام بوی سوختگی از روغن
  • مات شدن رنگ روغن

فیدار اویل خرید و فروش بهران هیدرولیک را در سراسر کشور امکان پذیرکرده است.

خرید و فروش واسکازین بهران سمند 85w_140

روغن صنعتی بهران سمند ویژه ۸۵w_۱۴۰ روغن دنده مرغوب با قدرت تحمل بار بسیار عالی است که با درجات گرانروی مختلف و در انواع معدنی و نیمه سینتتیک تهیه می شود

 حمل بار عالی، پایداری حرارتی، خواص ضد سایش عالی ،سازگاری با آب بندها ،محافظت بسیار خوب در برابر خوردگی و زنگ زدگی ،قابلیت عملکرد در محدوده وسیع دمایی،  پایداری عالی در برابر کاهش گرانروی از مزیت‌های روغن صنعتی بهران  ۸۵است w_۱۴۰ 

خرید و فروش واسکازین 140 امروزه بسیار پر طرفدار شده است زیرا که این روغن صنعتی برای روانکاری سیستم انتقال نیروی دستی انواع خودروهای بنزینی و دیزلی سبک و سنگین که در شرایط بار و دمای بالا کار میکند بسیار مورد توجه قرار گرفته است

 اطلاعات قیمت واسکازین ۱۴۰ بهران

روغن واسکازین ۱۴۰ بهران میزان سایش و خوردگی دندان های خودرو را به حداقل رسانده و هزینه های تعمیر و نگهداری را تا حد چشمگیری کاهش می دهد

این روغن موتور برای سلامتی انسان خطر جدی ندارد اما در صورت تماس با پوست سریعاً با آب و صابون شستشو داده شود

همچنین پس از تخلیه ، روغن استفاده شده را به مکان‌های مجاز منتقل کرده و از رها کردن آن در محیط زیست خودداری شود 

شما مشتریان عزیز مان برای اطلاع از قیمت واسکازین ۱۴۰ بهران می توانید با شماره هایی که در پایین صفحه قرار گرفتند در تماس باشید و اطلاعات خود را با کمک پشتیبانان ما کامل کنید

شرکت فیداراویل:

شرکت فیدار اویل (fidaroil.com) یکی از با تجربه ترین شرکت ها در تولید روغن های صنعتی بهارن مانند بهران بردبار ، خرید و فروش روغن بهران دوخت، بهران برش ، گریس و گریس نسوز می باشد که تمامی برند های مطرح دنیا در این شرکت وجود داردو می توانید آن ها را خرید داری کنید هم چنین ضمانت همه ی محصولات را می توانید از کارشماسان ما دریافت کنید.

تمامی محصولات ما کاملا با کیفیت بوده و تمامی آن ها اصل می باشند و دارای استاندارد جهانی است هم چنین دارای استانداردهای زیست محیطی نیزمی باشد که برای استفاده در کارخانجات و ماشین آلات مختلف می توانید با خیالی آسوده از آن ها استفاده کنید.

این شرکت تا کنون تلاش کرده با کیفیت ترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها عرضه کند و برای جلب رضایت مشتریان خود فعالیت می کند پس با ما را در سایت و شبکه های اجتماعی فیدار اویل همراهی کنید.

 

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: