May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۶۷۰۶۲
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۶
0

شاید تا چند دهه گذشته اگر قصد انجام یک تراکنش بین‌المللی را داشتیم، مشکلات زیادی برایمان پیش می‌آمد. چرا که باید رسما هفت‌خان رستم را رد می‌کردیم تا مبلغ مورد نظرمان پرداخت شود! از طرفی دیگر واسه‌های زیادی وجود داشتند که باید برای هر کدام از آن‌ها درصدی پرداخت می‌کردیم تا این کار انجام شود. فرایند انجام چنین کاری هم معمولا بسیار کند بوده و ما را کلافه می‌کرد. اما زمانی که موج عظیم دیجیتال کل جهان را در بر گرفت، زندگی همه‌ ما به طور کلی تغییر پیدا کرد. به خاطر این که دیگر تمام کارها توسط اینترنت و به صورت کاملا دیجیتالی و سریع انجام می‌شد.

به لطف پیشرفت‌های چند دهه اخیر، امروز برای پرداخت بین‌المللی دیگر نیازی به دردسرهای گذشته نداریم. به عبارت دیگر، در عصر حاضر بسیاری از افراد به واسطه خدمات اینترنتی و شرکت‌ها معتبر داخلی، اموری نظیر خرید و فروش دلار پی پال و یا افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی را مثل آب خوردن انجام می‌دهند. چنین خدماتی توسط شرکتی نظیر نوین پرداخت برایتان امکان پذیر خواهد بود که در مورد آن در اینجا بیشتر صحبت خواهید.

دلیل سخت بودن تراکنش بین‌المللی برای ایرانی‌ها

اگر بخواهیم خیلی مختصر و مفید بگوییم، باید فقط به یک مورد اشاره کنیم. در واقع همه چیز مربوط به تحریم‌هایی می‌شود که علیه کشورمان، به خصوص سیستم پرداخت بانکی کشورمان شده است. یعنی برای این که بخواهیم کار تراکنش بین‌المللی‌مان را به راحتی انجام بدهیم، باید حتما از سیستم‌های آنلاین پرداخت جهانی نظیر مستر کارت، پی پال، وب مانی و یا پرفکت مانی استفاده کنیم. اما مشکل اصلی اینجاست که استفاده از چنین سیستم‌هایی، بدون بهره‌مند شدن از خدمات شرکت‌های واسط داخلی، تقریبا غیرممکن است. برای مثال، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی نظیر پی پال به دلیل تحریم کردن ایران، هیچ خدماتی به شهروندان ایرانی ارائه نمی‌دهند. سیستم‌های دیگری نظیر پرفکت مانی و یا وب مانی هم که ایران را تحریم نکرده‌اند مشکلی بابت ثب نام در سایت ندارند، اما باز هم شارژ کردن حساب در این سیستم‌ها امکان‌پذیر نیست.

خرید و فروش دلار پی پال در نوین پرداخت

چرا باید از شرکت‌های داخلی استفاده کرد؟

شرکت‌های معتبر داخلی به نوعی یک واسط میان شما و جایی هستند که قصد خرید از آنجا را دارید. چرا که در بالا توضیح دادیم بنا به دلایل مختلف و متعدد نه امکان تراکنش بین‌المللی با کارت‌های عضو شتاب برایمان وجود دارد و نه امکان استفاده از مسترکارت و یا ویزاکارت به خاطر تحریم‌ها برایمان فراهم است. در نتیجه، خودمان نمی‌توانیم به صورت مستقیم و بدون استفاده از خدمات شرکت‌های معتبری نظیر نوین پرداخت این کار را انجام بدهیم. اما به کمک خدمات شرکت‌های داخلی امروزه افراد می‌توانند به راحتی اقدام به خرید و فروش دلار پی پال و یا افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی بکنند. چرا که شرکت‌های داخلی می‌توانند با استفاده از خدماتی که در اختیار کاربران ایرانی قرار می‌دهند، بحث تحریم را برای ما دور زده و شرایط را برایمان بسیار راحت‌تر کنند.

مزایای افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی

وب مانی یک سیستم پرداخت آنلاین جهانیست که خدمات متعددی را به کاربران سرتاسر جهان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از این طریق درآمد دلاری داشته باشید، خرید اینترنتی از سایت‌های خارجی انجام بدهید و یا به حساب یکی از دوستان و آشنایانتان در خارج از کشور پول واریز بکنید. شرکت اصلی وب مانی در کشور روسیه قرار دارد و از آنجایی که روابط روسیه و ایران با یکدیگر خوب است، هیچ تحریمی علیه ما وجود ندارد. یعنی شرکت وب مانی تمام خدماتش را بدون کوچک‌ترین تحریمی در اختیار کاربران ایرانی قرار داده است و ثبت‌نام در سایت بدون کوچک‌ترین مشکلی انجام می‌گیرد. اما اولین و بزرگ‌ترین مشکل سخت بودن فرآیند ثبت‌نام است. چرا که همه چیز به زبان انگلیسی نوشته شده و افرادی که در سایت ثبت‌نام می‌کنند حتما باید سطح دانش زبان انگلیسی خوبی داشته باشند. مثلا، بتوانند آدرس را کاملا درست و اصولی به زبان انگلیسی بنویسند که دقیقا برعکس ساختار آدرس نوشتن به زبان فارسی است!

حالا فرض کنیم که سطح زبان انگلیسی شما بسیار قوی است و توانسته‌اید بدون کوچک‌ترین دردسری در سایت وب مانی یک حساب کاربری باز کنید. مشکل بعد، شارژ کردن حسابتان خواهد بود! چرا که برای شارژ کردن حسابتان باید یک تراکنش بین‌المللی انجام بدهید و این امکان برای شهروندان ایرانی فراهم نبوده و نمی‌توان چنین کاری را انجام داد. اما بهترین روش کمک گرفتن از سایت‌های معتبر و مطمئن داخلی نظیر نوین پرداخت است. با استفاده از خدمات نوین پرداخت، هم می‌توانید اقدام به افتتاح حساب و ثبت نام در وب مانی بکنید و هم حسابی که از قبل ثبت نام کردید را از این طریق شارژ کنید. در هر دو روش فقط کافیست که از طریق کارت عضو شتاب خودتان یک تراکنش داخلی در سایت نوین پرداخت انجام بدهید. سپس همه چیز در سریع‌ترین زمان ممکن برایتان انجام شده و شما یک حساب شارژ شده وب مانی برای انجام تراکنش‌های بین‌المللی‌تان خواهید داشت.

خرید و فروش دلار پی پال در نوین پرداخت

خرید و فروش دلار پی پال در نوین پرداخت

بسیاری از کسانی که قصد سفر به خارج از کشور را دارند، نیاز به خرید دلار دارند. یکی از روش‌های رایج خرید دلار، معمولا از دلالانی بود که در یک منطقه‌ای از شهر به شکل سنتی، کار خرید و فروش دلار را انجام می‌دهند. روش دیگر هم استفاده از خدمات صرافی‌ها است. اما امروزه اکثر افراد ترجیح می‌دهند یک حساب پی پال داشته باشند و از این طریق اقدام به خرید و فروش دلار پی پال بکنند. البته افتتاح حساب در پی پال به دلیل تحریم، برایمان غیر ممکن است و باید از خدمات شرکت‌هایی نظیر نوین پرداخت استفاده کنیم. برای این کار می‌توانید وارد سایت نوین پرداخت شده و یک حساب کاربری در آنجا باز کنید و از این طریق اقدام به افتتحاح حساب پی پال بکنید.

سپس می‌توانید با استفاده از خدماتی که شرکت نوین پرداخت در اختیار شما قرار می‌دهد، کار خرید و فروش دلار پی پال را به راحتی انجام بدهید. مثلا، می‌توانید مقداری دلار را از این طریق خریداری کرده و در حساب امن پی پال خودتان نگهداری و کنید و سپس هر زمان که احساس کردید وقت فروش آن‌ها فرا رسیده، همان مبلغی که خریدید را به قیمت روز به خود نوین پرداخت بفروشید و آن را تبدیل به ریال بکنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: