April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک ایران خبر داد:
کد خبر: ۳۷۰۴۶۶
۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۵
0
عضو هیات مدیره اجرایی پست بانک از افزایش امتیاز این بانک در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی به ۹۰.۰۸ در بین ۱۶۸ دستگاه اجرایی خبر داد.
کسب امتیاز ۹۰ در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی
به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی‌ها در ۳۶ شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم ۸۶.۴۵ از ۱۰۰ امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به ۹۰.۰۸ در دوره هشتم، در جمع ۱۷ دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.

عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانه‌تر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.

وی افزود: این بانک در شاخص‌های دولت کاربر محور، با ۹۸ امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با ۹۰ امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.

بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب ٣٦ شاخص ارزیابی، ٣٨ خدمت شناسنامه‌دار و ١٢٥ زیرخدمت دو بار در سال انجام می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: