April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۶۴۱
۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۸
0
چسب پودری سرمیکس یکی از بهترین محصولات برای نصب کاشی، سرامیک، موزاییک‌های شیشه‌ای و... است. این چسب پودری در کیسه‌های 25 کیلوگرمی در بازار عرضه می‌شود که بهترین گزینه برای نصب انواع سرامیک، کاشی و... بر روی سطوح بتونی، گچی و... استفاده کرد.

معرفی چسب کاشی در مجموعه فروشگاهی دکه

در سال‌های گذشته برای نصب کاشی از ملات استفاده می‌کردند اما در سال‌های اخیر با توجه به تولید انواع چسب کاشی و عرضه آن در بازار این کار بسیار آسان شده است. چسب کاشی به دو صورت خمیری و پودری در بازار موجود است که هرکدام از این نوع چسب مزایا و معایبی دارد. شما با انتخاب جنس خوب چسب کاشی به بالاتر بردن روند نصب کمک بسیاری کنید.

معرفی چسب کاشی در مجموعه فروشگاهی دکه

ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چگونه می‌توان چسب مناسب را انتخاب کرد؟ این چسب طوری طراحی‌شده که فقط برای نصب کاشی و سرامیک می‌توان از آن استفاده کرد و هیچ‌گونه کاربرد دیگری ندارد. در این مقاله سعی داریم شما را با معرفی چسب کاشی بیشتر آشنا کنیم. لطفا تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

چسب کاشی و سرامیک CERMICOL SUPER

کمپانی کورامیک در سال 1998 طبق یک توافق‌نامه 50 درصدی بین شرکت بلژیکی kormic و یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های کشور ترکیه Eczacibasi افتتاح شد. از مهم‌ترین اهداف این کمپانی می‌توان به تولید محصولات ساختمانی شیمیایی، گسترش و تولید محصولات باکیفیت و... اشاره کرد. این کمپانی با برند محصولات سرمیکس 58 نوع فرآورده در سه دسته محصول اصلی را تولید می‌کند. از عمده‌ترین محصولات این کمپانی می‌توان به چسب سرامیک، سسیتم پلی یورتان، اپوکسی و... اشاره کرد.

چسب پودری سرمیکس یکی از بهترین محصولات برای نصب کاشی، سرامیک، موزاییک‌های شیشه‌ای و... است. این چسب پودری در کیسه‌های 25 کیلوگرمی در بازار عرضه می‌شود که بهترین گزینه برای نصب انواع سرامیک، کاشی و... بر روی سطوح بتونی، گچی و... استفاده کرد.

از ترکیبات چسب پودری سرمیکس می‌توان به سیمان باکیفیت و مواد شیمیایی قابل عملکرد به رنگ خاکستری و سفید با چگالی 1/3 گرم در سانتی‌متر مکعب اشاره کرد. در سطوحی که مکش آب خیلی کم است به‌راحتی جوابگو خواهد بود. با توجه به استاندارد EN چسب کاشی و سرامیک را می‌توان به دسته‌های چسب خمیری، چسب اپوکسی، چسب عادی، چسب زود گیر و... دسته‌بندی کرد.

خصوصیات بارز چسب سرمیکس

  • مناسب برای نصب کاشی و سرامیک در هر ابعاد و سایز
  • مناسب برای مکان‌های داخلی و بیرونی ساختمان
  • کاربرد راحت و آسان
  • قدرت چسبندگی فوق‌العاده بالا

چسب کاشی چیست؟

چسب کاشی از نوعی پلیمر یا سیمان ساخته‌شده است که به‌آسانی قابلیت اتصال بین سطح دیوار و کاشی را دارد. چسب کاشی و سرامیک مطابق با استاندارد جهانی، با استقامت فراوان و عمر طولانی تهیه و تولید می‌شود. این محصول به علت تولید صنعتی و نظارت بر کیفیت، یکی از بهترین محصولات در بازار به شمار می‌آید.

چسب کاشی و سرامیک به علت چسبندگی فوق‌العاده‌ای که دارد از آن برای نصب آجر، سفال و... استفاده می‌شود. در هنگام مصرف ضخامت این چسب بین 1 تا 6 میلی‌متر بوده و موجب کاهش فضا داخلی نمی‌شود. بر اساس نوع کاربرد و عملکرد چسب کاشی و سرامیک را می‌توان به چسب کاشی انعطاف‌پذیر، چسب کاشی ضدآب و چسب کاشی مقاوم در برابر حرارت تقسیم‌بندی کرد. بعضی مواقع برای نصب کاشی و سرامیک از بتونه یا چسب مایع استفاده می‌کنند. معمولاً از این نوع چسب بر روی دیوارهای بتونی یا گچی این کار انجام می‌شود. یا اینکه گاهی با استفاده از چسب‌های رزین کاشی را بر روی دیوار نصب مکنند.

معرفی انواع چسب کاشی و سرامیک

امروزه در بازار دو نوع چسب کاشی تولید و عرضه می‌شود که می‌توان به چسب پودری و چسب خمیری اشاره کرد.

  • چسب پودری

چسب پودری بیشتربرای کف ساختمان استفاده می‌شود که در هنگام مصرف آن را با آب مخلوط می‌کنند. این نوع چسب عایق بسیار خوبی برای نفوذ آب است و از نفوذ آن جلوگیری می‌کند. این پودر در کیسه‌های 25 کیلویی در بازار عرضه می‌شود که برای نصب کاشی در استخر، کاشی سرامیکی، شیشه‌ای و... از این پودر استفاده می‌کنند.

  • چسب خمیری

چسب خمیری یکی از پرکاربردترین چسب‌های کاشی و سرامیک است که از ترکیب مواد سخت و رزین آپوکسی تهیه می‌شود. چسب‌های خمیری در برابر گرما استقامت زیادی دارند و همچنین مانع نفوذ مواد شیمیایی می‌شوند. چسب خمیری به‌صورت آماده به بازار عرضه می‌شود که معمولا از آن برای چسباندن سرامیک و کاشی بر روی سطوح مختلف سیمانی، گچی و... استفاده می‌کنند.

این نوع چسب نیز مانند چسب پودری عایق بسیار مناسبی برای جلوگیری از نفوذ آب است. چسب خمیری کاشی انواع مختلفی دارد که می‌توان به چسب لاتکس و اکریلیک، چسب کاشی ماستیک و چسب خمیری اپوکسی اشاره کرد. از این چسب در فضاهای مختلفی مانند سرویس بهداشتی، حمام، استخر و آشپزخانه به کار برده می‌شوند.

پودر بندکشی

پس از نصب سرامیک و کاشی برای پر کردن درز بین آن و به‌منظور جلوگیری از ترک‌خوردگی و... باید از پودر بندکشی استفاده کنید. این پودر قبل از مصرف با مقداری آب مخلوط شده و استفاده می‌شود. از مزایا این پودر می‌توان به عایق ضد رطوبت، مانع پوسیدگی، آنتی باکتریال، صرفه‌جویی در هزینه و استقامت در برابر لرزش اشاره کرد.

فروشگاه دکه

فروشگاه دکه در سال 1383 در زمینه عرضه چسب کاشی، سرامیک و پودر بندکشی فعالیت خود را آغاز کرد. این فروشگاه با بیش از 16 سال سابقه، بهترین برند چسب ویترا، سرمیکس و ساروج در سراسر کشور به‌صورت عمده و جزئی را به بازار عرضه می‌کند. با مراجعه به سایت این فروشگاه می‌توانید چسب موردنیاز خود را بدون نیاز به واسطه، به‌صورت مستقیم و با قیمت مناسب طبق استاندارهای جهانی تهیه و خریداری کنید. در فروشگاه دکه محصولات متنوعی مانند موارد زیر به فروش می‌رسد:

  • انواع پودر بندکشی با خاصیت انعطاف‌پذیری و استقامت بالا برای بندکشی سرامیک و کاشی
  • خمیر بندکشی رزین اپوکسی دوجزئی با استقامت فوق‌العاده در برابر مواد شیمیایی برای کف استخر و آشپزخانه
  • مواد آب‌بندی دو جزیی باحالت انعطاف‌پذیری بسیار بالا برای عایق‌بندی سطوح
  • عرضه انواع چسب نصب کاشی و سرامیک ویترا، ساروج و سرمیکس در سراسر کشور

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم به معرفی چسب کاشی بپردازیم. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم چسب کاشی از نوعی پلیمر سیمانی ساخته‌شده که برای نصب کاشی و سرامیک استفاده می‌شود. به‌طورکلی چسب کاشی به دودسته چسب پودری و چسب خمیری دسته‌بندی می‌شود. چسب پودری در کیسه 25 کیلویی به بازار عرضه می‌شود که پس از مخلوط شدن با آب مصرف می‌شود. شما برای تهیه انواع چسب سرمیکس با مراجعه به سایت فروشگاه دکه می‌توانید محصولات موردنیاز خود را تهیه و خریداری کنید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: