May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۰۶۶۳
۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
0
با هدف افزایش سطح همکاری‌ها بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و بانک مسکن، نشستی با حضور مدیران دو سازمان به میزبانی بانک مسکن استان همدان برگزار شد.
قدردانی از مساعدت بانک مسکن با مددجویان
به نقل از هیبنا، مجید امیری مدیر شعب بانک مسکن استان همدان در این دیدار ضمن تاکید بر تسریع در ارایه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره):گفت با توجه به بررسی و پالایش صورت گرفته توسط همکاران مشخص شد بخشی از مطالبات معوق استان متعلق به مددجویان کمیته امداد است و از آنجایی که تسهیلات پرداختی به سازمان‌های حمایتی از محل سپرده‌های قرض الحسنه است و لزوم استمرار در ارایه این خدمت مستلزم پرداخت به موقع اقساط است، بنابراین انتظار داریم آن سازمان مساعدت لازم با بانک را برای وصول مطالبات معوق مددجویان مد نظر قرار دهد.

امیری در ادامه به پروژه‌های تعیین تکلیف نشده مسکن مهر در شهرستان‌ها اشاره کرد و بیان داشت: پروژه‌های مسکن مهر که بعضا حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند از ظرفیت خوبی برای ایجاد سرپناه برای افراد تحت پوشش کمیته امداد برخوردار است و این امر نیازمند کار کارشناسی و همکاری تنگاتنگ سازمان‌های مرتبط برای استحراج مدلی است که در آن منافع تمامی ذی‌نفعان در نظر گرفته شود و بانک برای عملیاتی شدن این موضوع آمادگی کامل را دارد.

محمدرسول شیخی‌زاده مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان نیز با ابراز خشنودی از برگزاری این نشست از همراهی و مساعدت بانک مسکن با کمیته امداد و مددجویان قدردانی کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان از دغدغه‌های اصلی مدیران ارشد کمیته امداد است و به همین خاطر حساسیت ویژه‌ای در خصوص پرداخت تسهیلات به متقاضیان وجود دارد؛ بنابراین بر اجرای صحیح و بهنگام طرح‌های توجیحی توسط مددجویان تاکید داریم تا ضمن کسب درآمد قابل قبول، بتوانند اقساط خود را نیز در سررسید‌های مقرر پرداخت کنند.

وی همچنین از مدیر شعب بانک مسکن استان همدان خواست تا مشخصات بدهکاران تسهیلاتی که بدهی معوق دارند، به کمیته امداد ارسال شود تا کارشناسان آن سازمان پس از احراز عدم امکان پرداخت مطالبات توسط تسهیلات گیرنده، راهکار‌های متناسب با میزان بدهی وی از جمله تسویه از محل اعتبارات داخلی، استفاده از ظرفیت مددکاران برای پرداخت دیون و …. بررسی و نتیجه به بانک اعلام می‌شود.

در پایان این نشست به پاس قدردانی از زحمات همکاران بانک مسکن و همراهی مسوولین، لوح سپاسی توسط مدیر کل کمیته امداد به مجید امیری مدیر شعب استان، سیدمصطفی اسکافی معاون مدیریت و حسین رستمی نیا رییس دایره اعتباری اهدا شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: