May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۱۷۹۲
۰۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۲
0
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت یکی از مهم‌ترین کاربردهای قرض‌الحسنه را استفاده از تسهیلاتی از این جنس در مشاغل خرد و خانگی عنوان کرد و گفت: ما در فرهنگ رسالت آن را کارآفرینی اجتماعی تعریف کرده‌ایم.
بکارگیری تسهیلات قرض‌الحسنه در مسیر مشاغل خرد و خانگی
به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه رسالت، محمدحسین حسین زاده افزود: در چند سال اخیر با استفاده از چندین سامانه و با همکاری سازمان‌های همسویی که اهداف آن‌ها کارآفرینی خرد و خانگی و کارآفرینی اجتماعی است فرایندی تعریف شده که تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای تولید خرد و خانگی و ارتقای این شغل‌ها به کار گرفته شود.

وی با تاکید بر اینکه این مدل موفق بوده و در سراسر کشور درحال پیاده سازی است، اظهارداشت: علاوه بر اینکه حدود ۵۰ درصد از یک میلیون فقره تسهیلات پرداختی امسال برای مشاغل خرد و خانگی بوده حدود ۵۰ هزار شغل نیز در قالب این فرایند کاملا تعریف شده تحت پوشش قرار گرفتند و تسهیلات قرض الحسنه آن‌ها را بانک قرض الحسنه رسالت پرداخت کرده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: