کد خبر: ۳۷۲۰۵۱
۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰
0
شرکت بیمه دی با پیاده سازی استاندارد‌های مربوطه، موفق به اخذ گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ در حوزه رضایتمندی مشتریان شد.
دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری) توسط شرکت بیمه دی
طی نشستی که با حضور محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت بیمه دی و ارزیابان استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ در ساختمان مرکزی شرکت بیمه دی برگزار شد، ارزیابان پس از بررسی عملکرد و فرآیند‌های بیمه دی، این شرکت را حائز دریافت این استاندارد دانست.

مدیرعامل بیمه دی ضمن اشاره به دستاورد‌های این شرکت در سال‌های اخیر اظهار کرد: شرکت بیمه دی با بررسی و پایش پی در پی فرآیند‌های خود توانسته است علاوه بر تسهیل و تسریع عملکردها، با بهره گیری از استاندارد‌های جهانی، به چشم انداز‌ها و اهداف خود جامه عمل بپوشاند.

بیمه دی در راستای چشم انداز "پدیده محبوب مشتریان" و پس از آماده‌سازی زیر ساخت‌ها و فرآیند‌های لازم در خصوص ارزیابی رضایت مشتریان بدون هیچ‌گونه عدم انطباقی موفق به دریافت گواهی استاندارد ISO ۱۰۰۰۴ (مدیریت رضایت مشتری) شد.

این موفقیت، که نتیجه اعتماد مشتریان عزیز به مجموعه بیمه دی و تلاش شبانه‌روزی تمامی ارکان خانه فیروزه‌ای است را به خانواده بزرگ مشتریان گران‌قدر و همکاران گرامی تبریک می‌گوییم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: