May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۷۳۲۵۹
۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۷
0
​نماینده مجلس: رمزارز‌ها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا استعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: تخلف و فعالیت‌های غیرقانونی در حوزه رمزارز‌ها را پیگیری می‌کنیم.
طرح صیانت از رمزارز‌ها در مجلس کلید خورد
حجت الاسلام والمسلمین ناصر موسوی لارگانی گفت: ارز‌های دیجیتال که تحت عنوان رمزارز‌ها شناخته می‌شوند دارای اهداف مشخصی هستند و بانیان آن‌ها تلاش می‌کنند تا از طریق این ارز‌ها و ترغیب مردم به خرید ارز‌های بی پشتوانه، به اهداف خود جامه عمل بپوشانند.

وی افزود: این ارز‌ها کاملا هدفمند برای فلج کردن اقتصاد کشور و حذف تسلط بانک مرکزی ایران بر ساختار پولی و مالی کشور طراحی شده‌اند.

وی ادامه داد: با توجه به قرائن و نشانه‌های موجود باید گفت که این رمزارز‌ها توطئه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا است. زیرا شرایطی برای فرار مردم از زیر ذره بین حاکمیت ایجاد می‌کنند و تخلفات و فعالیت‌های غیرقانونی خود را در چنین فضایی انجام می‌دهند.

موسوی لارگانی افزود: مردم عزیز بدانند که با خرید و فروش و استفاده از رمزارز‌ها درحال کمک به دشمنان این مرز و بوم هستند. چرا که با این کار باعث خروج ارز زیادی از کشور می‌شوند و نظام اقتصادی کشور را دچار اختلال می‌کنند.

وی اظهار داشت: باید هرچه سریعتر جلوی این اتفاق گرفته شود و هرگونه فعالیت و استفاده از این ابزار‌های دشمن متوقف شود. اگر امروز به فکر ساماندهی و جلوگیری از رمز ارز‌ها نباشیم در آینده نزدیک شاهد اثرات هولناک آن بر اقتصاد کشور خواهیم بود چرا که حجم زیادی از نقدینگی با خرید و فروش این ارز‌ها در حال خروج از کشور است

وی گفت: از این رو و برای جلوگیری از رسیدن دشمنان به اهداف شوم خود قصد داریم در مجلس شورای اسلامی طرح مسدودسازی پلتفرم‌های خرید و فروش رمزارز را شروع کرده و تا حصول نتیجه به پیش ببریم.
برچسب ها: ارز ، دلار ، مجلس ، رمزارز ، بیت کوین
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: