مدیرعامل
بیمه ایران، پرداخت خسارت این حادثه بزرگ در مشهد را یکی از اقدامات بی نظیراین شرکت توصیف کرد و گفت: استراتژی و سیاست بیمه ایران در دوره جدید، ارائه خدمات متمایز، باکیفیت و ویژه به بیمه گذاران و زیاندیگان است.
وی در ادامه افزود: هدف بیمه ایران، با تکیه بر سالها تجربه و تخصص و مهارت کارشناسان آن، ارائه طرحهای نوین بیمهای و تحقق و گسترش فرهنگ بیمه میباشد و امیدوارم در جهت سیاستهای دولت انقلابی بتوانیم در این راه موفق عمل نموده و رضایت مردم را بیش از گذشته جلب نماییم.
وی به بیمه گذاران توصیه نمود در هنگام خرید بیمه نامه با توجه به نرخ تورم موجود در کشور و افزایش قیمت مواد اولیه و محصولات، اموال و داراییهای خود را به قیمت واقعی بیمه کنند، تا در زمان بروز حادثه دچار ضرروزیان نشوند.
شریفی خاطر نشان کرد: کارشناسان ما در شعب و نمایندگیهای سراسر کشور آمادگی دارند، تا در صورت تمایل بیمه گذار مشاور مناسبی برای آنها در هنگام خرید بیمه نامه باشند.
رئیس هیات مدیره ومدیر عامل، پس از بازدید از واحدهای خسارتی و حسابداری این استان و پیگیری نقدینگی، بر لزوم پرداخت خسارتهای دیه قبل از پایان سال تاکید نمود.
در جریان این مراسم بیمه گذار از پرداخت خسارت توسط بیمه ایران ابراز رضایت کرده و از مدیر عامل بیمه ایران بخاطر حضور در این مراسم در روزهای پایانی سال، تقدیر و تشکر نمود. همچنین سعید چرمگر مدیر کل بیمه ایران استان خراسان ضمن تقدیر و تشکر از حضور مدیر عامل در این استان، گزارشی از عملکرد این استان ارائه نمود.