کد خبر: ۳۷۴۸۷۲
۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۴
0
رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بر اهمیت رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم شب‌های قدر تاکید کرد.
ابلاغ دستورالعمل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم شب‌های قدر
محمدرضا رضانیا از نظارت‌های حداکثری بر رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی در مراسم شب‌های قدر خبر داد و گفت: مساجد و حسینیه‌ها حداکثر با ظرفیت ۷۰ درصد نسبت به پذیرش شرکت کنندگان در این شب‌های معنوی اقدام کنند.

رضانیا اظهار داشت: در صورت امکان، مراسم شب‌های قدر در فضای باز برگزار شود در غیر این صورت دست اندرکاران امر باید نسبت به تامین تهویه مناسب فضا‌های سر پوشیده اقدام کنند و نظارت دقیق بر فاصله گذاری اجتماعی داشته باشند.

وی افزود: پذیرایی به صورت بسته بندی در پایان مراسم انجام شود و آب سردکن‌های مشترک جمع آوری و آب شرب به صورت بطری در اختیار شرکت کنندگان قرار گیرد.

رئیس مرکز توسعه سلامت کیش بر ضرورت استفاده از ماسک برای تمام شرکت کنندگان در طول مراسم تاکید کرد و بیان داشت: افراد سالمند و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و کودکان در مراسم شب‌های قدر شرکت نکنند.

محمدرضا رضانیا حداکثر زمان مراسم را ۲ ساعت اعلام کرد و اظهار داشت: متولیان امر به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که از ازدحام جمعیت هنگام ورود وخروج و زمان پذیرایی پیشگیری شود.

وی ادامه داد: شهر‌هایی که در وضعیت قرمز قرار دارند مراسم‌ها باید با ۳۰ درصد جمعیت و حداکثر ۹۰ دقیقه برگزار شود و در مراکز نارنجی ۵۰ درصد ظرفیت و این رقم در مراکز زرد نیز ۷۰ درصد پیش بینی شده است.

وی بر لزوم اهمیت برنامه‌ریزی خانواده‌ها برای واکسیناسیون فرزندان خود، به ویژه ۵ تا ۱۲ سال، تشویق و ترغیب عموم مردم جهت تزریق دُز سوم واکسن کرونا تاکید کرد و افزود: عادی انگاری نسبت به بیماری کرونا خطرناک است و باید با جدیت تمام پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: