کد خبر: ۳۷۵۳۴۹
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۲
0
مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: دسترسی سامانه‌ی "یکپارچه مدیریت آرد" به‌زودی به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برای نظارت بر تولید و توزیع آرد فراهم خواهد شد.
سامانه
محمدحسن جلالی با اشاره به اینکه دو سامانه در این شرکت بر فرآیند کالا‌های اساسی در کشور نظارت می‌کنند، اظهار داشت: دسترسی سامانه‌ی "یکپارچه مدیریت آرد" به‌زودی به ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، برای نظارت بر تولید و توزیع آرد فراهم خواهد شد.

وی افزود: سامانه‌ی "یکپارچه مدیریت آرد"، خرید آرد توسط نانوایان، فروش آن توسط کارخانجات و حمل و نقل آرد را در کشور، ثبت و رصد می‌کند.

وی با اشاره به این‌که برای اجرای کامل این سامانه و اتصال آن به سامانه‌ی نظارتی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستورالعمل‌هایی مورد نیاز است که در دست تهیّه و تدوین می‌باشند، اظهار کرد: با دریافت نظرات ستاد مذکور و با نهایی شدن آیین‌نامه، این سامانه قادر خواهد بود تا تمامی فرآیند‌های آرد کشور را به‌منظور برخورد با تخلفات احتمالی کنترل کند.

مدیرکل هماهنگی آرد و نان شرکت بازرگانی دولتی ایران همچنین از وجود سامانه‌ی کنترل دیگری در این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: سامانه‌ی سیفا نیز فرآیند خرید و فروش گندم و سایر کالا‌های اساسی در مراحل خرید، ذخیره‌سازی، انبارداری و خروج این کالا‌ها از انبار‌ها را به‌طور کامل رصد می‌کند.

گفتنی است، با اتصال سامانه‌های یاد شده، تمامی مراحل تولید، توزیع و حمل آرد با این سامانه، کنترل و از خروج آرد از شبکه‌ی توزیع و قاچاق آرد جلوگیری خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: