کد خبر: ۳۷۵۵۶۲
۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۷
0
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: حضور مردم بیانگر این است که باید رژیم غاصب صهیونیستی از خانه و کاشانه فلسطینیان بیرون رود.
رژیم غاصب صهیونیستی باید از خانه و کاشانه فلسطینیان بیرون برود
علی القاصی، رئیس کل دادگستری استان تهران در جریان حضور در راهپیمایی روز قدس گفت: با توجه به اینکه در دو سال اخیر به دلیل شیوع بیماری کرونا، حضور فیزیکی مردم در میادین و خیابان‌ها انجام نشده بود، امروز به‌دلیل اینکه زمینه و شرایط فراهم شد، شاهد جوشش و خروش میلیونی مردم در سراسر میهن اسلامی و کلیه بلاد اسلامی هستیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: این حضور میلیونی و همه‌جانبه مسلمانان در اقصی نقاط دنیا حاکی از این است که مردم و مسلمانان نسبت به ظلم‌هایی که در فلسطین و کشورهای اسلامی رخ می‌دهد حساس هستند و به حکم و وظیفه قرآنی و دینی خود حضور پیدا کرده‌اند؛ چرا که خداوند متعال در قرآن کریم در آیه ۷۵ سوره نساء تکلیف می‌فرماید که در هر جای از کره خاکی نه تنها در بلاد اسلامی بلکه در سراسر دنیا اگر مستضعفی وجود داشت همه ما باید به دفاع از آن مستضعف و فرد مظلوم به پا خیزیم و قیام کنیم.

وی ادامه داد: امروز مردم و مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم فلسطین بنا بر فرمان تاریخی امام حضور پیدا کرده و قیام کرده‌اند و این جهاد که یک شکل آن حضور میلیونی مردم است این معنا را به ذهن، جهان و استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یادآوری می‌کند که پیروزی از آن مظلومان و مسلمانان است و امید است که هرچه زودتر قدس به مسلمانان باز خواهد گشت و پیروزی از آن مسلمانان است.

القاصی عنوان کرد: آنچه که امروز مهم است این است که اتحاد، ائتلاف و همدلی و هم‌افزایی مسلمانان خوف و ترس را در دل غاصبین و مستکبرین به وجود آورده است.

رئیس کل دادگستری استان تهران افزود: حضور مردم بیانگر این است که باید رژیم غاصب صهیونیستی از خانه و کاشانه فلسطینیان بیرون رود و در آینده نزدیک همان‌طور که مقام معظم رهبری فرمودند که روزهای پایانی حکومت غاصب اسرائیل و استکبار جهانی در منطقه است، امروز شاهد این هستیم که رژیم صهیونیستی رو به افول است.

وی در پایان ابرازی امیدواری کرد که با اتحاد و خروش و جوشش میلیونی مسلمانان در سراسر جهان هر چه سریع‌تر این غده سرطانی از کره خاکی و زمین برچیده شود و از بین رود.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: