کد خبر: ۳۷۵۷۷۴
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
0
مدیرکل صمت گیلان در حاشیه بازدید سرزده از کارخانه تولید روغن خوراکی در حومه شهرستان صومعه‌سرا گفت: بیش از ۳۴ تن روغن در دو بخش مصارف خانگی سرخ‌کردنی، صنف و صنعت در این کارخانه تولیدشده که آماده پخش است.
گیلانی‌ها نگران تامین روغن مصارف خانگی نباشند
تیمور پورحیدری از وجود انواع روغن خوراکی در کارخانه‌های گیلان خبر داد و افزود: اولویت نخست ما تأمین روغن مصارف خانگی در بازار است و این کار سریع و در هر شرایطی باید انجام شود.

وی به تلاش شبانه‌روزی زنجیره تأمین برای رساندن مواد اولیه و بطری پت ویژه انواع روغن‌های خوراکی اشاره و بیان کرد: با تأمین این اقلام به‌تدریج بازار مصرف گیلان پر از روغن‌های خوراکی خواهد شد و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

پورحیدری همچنین از وجود بیش ۱۰۰ تن روغن سویا در یکی از کارخانجات صومعه‌سرا خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر بیش از ۱۴۵ تن روغن خام آفتابگردان، تولید انواع روغن سرخ‌کردنی در این کارخانه انجام‌شده است که تا هفته آینده با فعالیت شبانه‌روزی خطوط تولید این نوع روغن نیز در بازار عرضه خواهد شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این اقدامات در جلسه ستاد تنظیم بازار استان مصوب شد ۳۰ درصد تولید کارخانه روغن گنجه رودبار برای مصارف خانوار در گیلان اختصاص داده شود.

مدیرکل صمت گیلان تأکید کرد: در شرایط بحرانی با هرگونه تخلف و عرضه خارج از شبکه این اقلام اساسی به‌شدت برخورد خواهد شد.
برچسب ها: تولید ، صمت ، تامین ، گیلان ، روغن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: