مجتبی قاسمیان افزود: مشتریان شرکت
بیمه سامان از این پس میتوانند با صرفه جویی در زمان، عملیاتهایی مانند تشکیل پرونده، ارزیابی و دریافت خسارت مالی بیمه نامههای اتومبیل خود را به صورت آنلاین انجام دهند.
قاسمیان تصریح کرد: در این خدمت بیمه سامان با استفاده از اپلیکیشن «سامانو»، علاوه برکاهش هزینههای غیرضروری مانند اعزام کارشناس به محل حادثه، عدم نیاز به پیگیریهای مکرر و نیز صرفه جویی در زمان، سطح رضایتمندی مشتریان تا حد زیادی افزایش مییابد.
رئیس اداره نظارت بر خسارت بیمههای اتومبیل بیمه سامان اظهار کرد: کاربران این اپلیکیشن میتوانند در هر لحظه پس از تشکیل پرونده خسارت، از وضعیت رسیدگی به آن مطلع شده و مراحل رسیدگی خود را دنبال کنند.
براساس این گزارش، درحال حاضر پرداخت خسارتهای مالی تا سقف ۲۰ میلیون تومان با این وب اپلیکیشن امکان پذیر بوده و تاکنون بیش از دو هزار پرونده خسارت از این مسیر رسیدگی شده است.
بیمه سامان به عنوان شرکت بیمهای پیشرو در ارائه خدمات نوین و مبتنی برتحول دیجیتال، همواره درتلاش بوده تا با ارائه طرحهای نوآورانه، بستری امن و قابل اعتماد را برای خدمات رسانی به بیمه گذاران فراهم آورد.
مشتریان شرکت بیمه سامان میتوانند خدمات مورد نیاز بیمهای خود را از طریق وب اپلیکیشن سامانو به نشانی https://pwa.samaninsurance.ir دریافت کنند.
روابط عمومی شرکت بیمه سامان