کد خبر: ۳۷۶۲۵۰
۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲
0
رییس کل اسبق بانک مرکزی گفت: تصمیم در مورد طرح مهم جراحی نحوه تامین، توزیع و قیمت کالا‌های اساسی و دارو که پشتیبان معیشت و سلامت مردم است، آن هم در شرایط فعلی کشور، جای آزمون و خطا نیست.
نظر همتی درباره حذف ارز ترجیحی: نگرانی هایم اضافه شد
عبدالناصر همتی در تازه‌ترین یادداشت در فضای مجازی نوشت: در مسیر سخت حذف ارز ترجیحی کالا‌های اساسی و دارو برای دولت آرزوی موفقیت می‌کنم؛ هر چند که با شنیدن صحبت‌های دیشب رییس‌جمهور و نیز سایر مسئولین دست‌اندرکار طرح، از نطر پختگی و نحوه اجرای طرح، میزان آمادگی دستگاه‌های مجری از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری که در هماهنگی و شفافیت موثر است، نگرانی‌ام اضافه شد.

وی عنوان کرد: تصمیم در مورد طرح مهم جراحی نحوه تامین، توزیع و قیمت کالا‌های اساسی و دارو که پشتیبان معیشت و سلامت مردم است، آن هم در شرایط فعلی کشور، جای آزمون و خطا نیست.

همتی متذکر شد: برای اجرای یک طرح جراحی ملی معیشتی بیش از گذشتن از آبروی شخصی، بایستی وجهه همت رییس‌جمهور و همکارانشان، با حداقل رساندن فشار‌ها و خسران احتمالی بر عامه مردم باشد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: