کد خبر: ۳۷۶۴۹۹
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹
0
با توجه به تورمی که در ۴۰ سال اخیر در آمریکا بی سابقه است جوانان به جای مستقل شدن باید با والدین خود زندگی کنند.
افزایش نرخ تورم در آمریکا و بازگشت جوانان به زندگی با والدین
واشنگتن پست در گزراشی نوشت: تورم در آمریکا آنقدر بالا رفته که زندگی با والدین از نظر اقتصادی توجیه دارد وبا توجه به افزایش هزینه‌ها و اجاره منزل دیگر استقلال اقتصادی برای جوانان دشوار است.

پیشتر بسیاری از والدین، فرزندان جوانان خود را تشویق می‌کنند که برای کسب استقلال مالی به سرعت مستقل شوند، اما اجاره بها با بیشترین سرعت در دهه‌های اخیر، رو به افزایش است در نتیجه زمان آن رسیده بگوییم زمان مستقل شدن وقتی است که امنیت مالی واقعی به وجود بیاید.

سرعت افزایش نرخ تورم در آمریکا به بالاترین میزان در چهل سال اخیر رسیده است. برابر گزارش دفتر اداره کار آمریکا، به طور کلی قیمت‌ها در ماه آوریل نسبت به سال گذشته ۸.۳ درصد افزایش یافته است.

به نوشته این روزنامه، هم اکنون متوسط اجاره بها در آمریکا حدود ۱۹۲۷ دلار است که نسبت به پیش از آغاز همه گیری کرونا حدود ۲۰ درصد بیشتر شده است. این در حالی است که متوسط اجاره بها در شهرهایی، چون نیویورک و سانفرانسیسکو سه هزار دلار است.
 
 
برابر نظرسنجی مووسه تحقیقاتی پیو، دنیاگیری کرونا سبب شد بسیاری از آمریکایی‌ها نزد خانواده شان برگردند و با آن‌ها زندگی کنند، اما حالا با کاهش آمار کرونا و برقراری شرایط عادی در بسیاری از اداره‌ها و شرکت ها، دوباره افراد باید تنها و مستقل زندگی کنند، اما از آنجا که بزرگترین بخش هزینه هر فرد برای اجاره بها هزینه می‌شود اگر فردی بتواند این بخش را حذف کند، در هزینه هایش بسیار صرفه جویی کرده است.

پیو با بررسی آماری افرادی که با خانواده‌های شان زندگی می‌کنند متوجه شده است که این رقم از سال ۱۹۷۱ تا ۲۰۲۱ چهار برابر شده است. برابر گزارش پیو، اصلی‌ترین دلیلی که برای ادامه زندگی با والدین ذکر شده، موضوع مالی است. هم اکنون حدود یک سوم از جوانان ۲۵ تا ۲۹ ساله در خانه‌ای چند نسلی که اغلب هم والدین شان هستند زندگی می‌کنند. من و همسرم از فرزندان مان خواسته ایم که حداقل تا سی سالگی پیش ما بمانند تا بتوانند درآمدشان را پس انداز کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: