کد خبر: ۳۷۷۵۴۶
۰۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰
0
معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای از بسیج همه امکانات و ناوگان به منظور تسریع در حمل کالا‌های اساسی و نهاده‌های دامی از بنادر کشور خبر داد و گفت: همزمانی ورود کالا به بنادر با فصل برداشت محصولات کشاورزی فسادپذیر، این سرعت عمل را می‌طلبد.
سازمان راهداری: حمل کالا از بنادر کشور سرعت می‌گیرد
«حمیدرضا شهرکی ثانوی» در نشست ویدیو کنفرانسی با حضور مدیران کل، معاونین حمل و نقل، رؤسای ادارات حمل‌و نقل کالای استان‌های سراسر کشور اظهارداشت: در حال حاضر با ورود و پهلوگیری کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی در بنادر جنوبی کشور و همزمانی با فصل برداشت محصولات کشاورزی فسادپذیر، اهمیت تسریع در حمل مایحتاج عمومی مردم وتأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز هم وطنان در اقصی نقاط کشور و توزیع در بازار‌های مصرف، دو چندان شده است.

وی گفت: تلاش بر این است با گستردگی و تقویت فعالیت‌ها، امکانات و نیروی انسانی، تخلیه کالا‌ها از کشتی‌ها هرچه سریع‌تر انجام و مازاد کالا‌ها در انبار‌های مبادی ورودی ذخیره سازی شود.

شهرکی ثانوی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر چهار میلیون تن کالا‌های اساسی در کشور حمل شده، افزود: این میزان کالا توسط ۱۶۳ هزار سفر ناوگان حمل شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد افزایش داشته است. بیشترین میزان حمل از مبادی بندر امام خمینی (ره) و بندر شهید رجایی با تلاش رانندگان کالا انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این نشست مقرر شد با تشکیل ستاد ویژه حمل کالا‌های اساسی در ستاد مرکزی سازمان و کمیته حمل ونقل در ادارات کل و رصد و پیگیری لحظه‌ای از میزان سهمیه، ناوگان اعزامی و ارایه گزارشات و اقدامات به عمل آمده به دستگاه ها، وضعیت حمل کالا‌ها به صورت روزانه و مستمر به ستاد سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای ارائه و همچنین با صنوف حمل ونقل وسایرسازمان‌ها و دستگاه‌های ذی ربط، هماهنگی و تعامل‌های دوسویه برقرار شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: