کد خبر: ۳۷۸۱۱۴
۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
0
اپل از نسخه جدید سیستم عامل ساعت‌های هوشمند خود به نام WatchOS ۹ با قابلیت‌های بهبود یافته ردیابی قلب و ویژگی‌های جدید تناسب اندام رونمایی کرد.
سیستم عامل WatchOS ۹، مراقب همیشگی قلب شما در خواب، بیداری و ورزش خواهد بود
همان‌طور که انتظار داشتیم، اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۲، از نسخه جدید سیستم عامل WatchOS ۹ رونمایی کرد. پلتفرم جدید ساعت‌های هوشمند اپل از ارتقای بزرگی به لطف ویژگی‌های تناسب اندام با معیار‌های پیشرفته برخوردار شده که شامل فاصله و فواصل زمانی خواهد بود. برای مثال، اکنون می‌توان دریافت که در چه زمانی برای انجام ریکاوری باید سرعت دویدن خود را کم کرد. هم‌چنین اضافه شدن نقاط جدید ضربان قلب (برای خواب و تمرین)، تمرینات چندگانه ورزشی و مجموعه‌ای از بهترین شخصی‌سازی‌ها این امکان را می‌دهند تا به بهبود عملکرد خود در طول زمان کمک کنید.

با این‌حال، اپل این وعده را داده تا قابلیت‌های جدید تناسب اندام را به ساعت‌های هوشمند خود محدود نکند و آن‌ها را از طریق آیفون نیز ارائه خواهد داد.

اپلیکیشن +Fitness اکنون با راهنمایی‌های روی نمایشگر مفیدتر شده و به شما کمک می‌کند تا از فشار‌ها و ریکاوری‌های همه‌جانبه در چندین نوع تمرین آگاه شوید. علاوه بر سرویس Apple TV، امکان پشتیبانی این برنامه از Airplay نیز برقرار خواهد شد.

ویژگی جدید مبتنی بر دارو‌ها در برنامه Health سیستم عامل WatchOS ۹ و آیفون نیز به شما کمک می‌کند تا اعلان‌ها را مدیریت کرده و زمانی‌که نوبت بعدی مصرف دارو سر می‌رسد، با هشداری به شما اعلام خواهد شد. حتی می‌توان در مورد تداخلات دارویی مضر بالقوه نیز اطلاعاتی را به‌دست آورید و اگر از یکی از عزیزان خود مراقبت می‌کنید، آن‌ها نیز می‌توانند داوطلب شوند تا اطلاعات سلامتی خود را با شما به اشتراک بگذارند. در همین حال، ویژگی ردیابی فیبریلاسیون دهلیزی، اکنون تاریخچه‌ای را ارائه می‌کند تا به شما اطلاع دهد که قلب شما چه زمان ریتم نامنظمی گرفته است.

از دیگر تغییرات رابط کاربری سیستم عامل WatchOS ۹ اپل می‌توان به اعلان‌های بنر، یک داک متمرکز بر اولویت، یک برنامه تقویم بازطراحی شده، ژست‌های حرکت سریع و طرح جدید سیری اشاره کرد. اپل در این نسخه صفحات موجود ساعت را اصلاح و واچ‌فیس‌های جدیدی را معرفی کرده است.

نسخه بتای توسعه‌دهنده WatchOS ۹ از امروز در دسترس قرار گرفته و نسخه بتای عمومی نیز در ماه جولای منتشر خواهد شد. هم‌چنین ورژن نهایی نیز در پاییز امسال برای اپل واچ‌های سری ۴ به بالا عرضه می‌شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: