کد خبر: ۳۷۸۶۸۲
۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
بعد از مدت‌ها انتظار در جریان کنفرانس ایکس باکس و بتسدا اولین تریلر Starfield به نمایش در آمد. این گیم پلی ۱۵ دقیقه‌ای، زیبایی و عظمت ساخته جدید بتسدا را به رخ بینندگان می‌کشد.
بالاخره نخستین تریلر Starfield منتشر شد؛ وسیع و چشم‌نواز
بازی Starfield یکی از مورد انتظارترین بازی‌های صنعت گیم به شمار می‌رود و همانطور که پیش‌بینی می‌شد، به ستاره بزرگ مراسم Xbox و Bethesda تبدیل شد. در این رویداد بالاخره شاهد نمایش تریلر گیم‌پلی Starfield بودیم.

مایکروسافت مراسم بزرگ خود را با اولین تریلر گیم‌پلی Starfield به پایان رساند. تاد هاوارد معروف به روی استیج آمد و طرفداران را با سیاره Kreet در سال ۲۳۳۰ آشنا کرد. در ابتدای تریلر نمایی اول شخص از شخصیت اصلی را می‌بینیم که وارد ایستگاه فضایی می‌شود و دشمنان را با مسلسل و سپس شاتگانی قدرتمند قلع و قمع می‌کند.

ضمنا در این تریلر می‌توان مکانیزم‌های آشنایی مانند «باز کردن قفل» و همچنین تیراندازی در حالت سوم شخص را مشاهده کرد. یکی از نکات جذاب تریلر Starfield، نمایش پایتخت بازی، یعنی نیو آتلانتیس است که شهری بزرگ و شلوغ به نظر می‌آید و احتمالا بازیکنان در آن با مأموریت‌های جدید روبه رو می‌شوند و اطلاعات مهمی در مورد جهان اطراف کسب می‌کنند.

سیستم ساخت شخصیت اصلی هم در این تریلر به نمایش گذاشته شد و تاد هاوارد ادعا کرد که با گسترده‌ترین سیستم طراحی شده توسط بتسدا طرف هستیم. خصیصه‌های شخصیتی متنوعی هم برای کاراکتر اصلی در نظر گرفته شده که بازیکنان می‌توانند از بین آن‌ها انتخاب کنند. ویژگی‌هایی که هر کدام، مزایا و معایبی مختص به خود را دارند. علاوه بر این، استارفیلد به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کشتی‌های فضایی خود را ساخته و آن را شخصی سازی کنند و سپس به پرواز و ماجراجویی در فضا بپردازند.

هاوارد در مورد اندازه Starfield ادعا کرده است که این بازی، بیش از ۱۰۰۰ سیاره خواهد داشت و جهان هر یک، کاملا باز و قابل کاوش خواهد بود.

بازی Starfield در ابتدا برای عرضه در نوامبر امسال برنامه‌ریزی شده بود، اما عرضه آن به همراه بازی Redfall تا سال ۲۰۲۳ به تعویق افتاد؛ زیرا سازندگان قصد دارند همچنان این دو بازی را صیقل دهند و هرگونه مشکل را برطرف کنند. پس از انتشار این بازی، بتسدا به سراغ پروژه بزرگ بعدی خود، یعنی The Elder Scrolls VI خواهد رفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: