کد خبر: ۳۸۰۰۲۰
۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
0
A۱۰۱ تبلت اقتصادی HTC است که طراحی قدیمی دارد و از پردازنده‌ی ۱۲ نانومتری و دوربین و دوگانه بهره می‌برد.
تبلت HTC A۱۰۱ با نمایشگر ۱۰ اینچی و دوربین دوگانه معرفی شد
اچ تی سی هفته‌ی گذشته اولین گوشی هوشمند خود در سال ۲۰۲۲ را معرفی کرد و اکنون در فاصله‌ای کوتاه، از تبلت اندرویدی جدیدی به نام HTC A۱۰۱ پرده‌برداری کرده است. براساس گزارش GSMArena، تبلت اقتصادی HTC مجهز به صفحه‌نمیاش ۱۰ اینچ IPS LCD، پردازنده‌ی Unisoc T۶۱۸ و باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است.

HTC می‌گوید تبلت اقتصادی جدیدش دارای بدنه‌ی یکپارچه‌ی فلزی است و در پنل جلویی از نمایشگر ۱۰ اینچ IPS LCD میزبانی می‌کند. این نمایشگر وضوح فول HD پلاس دارد و در اطرافش حاشیه‌های ضخیمی به چشم می‌خورد.

تبلت HTC مبتنی‌بر پردازنده‌ی پایین‌رده‌ی Unisoc T۶۱۸ با هشت هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی و لیتوگرافی ۱۲ نانومتری است. تبلت HTC A۱۰۱ از هشت گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی قابل‌ارتقا ازطریق کارت میکرو SD استفاده می‌کند.

این تبلت از جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا نیز بهره می‌برد. پنل جلویی تبلت اچ تی سی از دوربین پنج مگاپیکسلی و پنل پشتی از دو دوربین ۱۶ مگاپیکسلی و دو مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. این تبلت مجهز به سیستم‌عامل اندروید ۱۱ است و از باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ ۱۰ وات و درگاه USB-C بهره می‌گیرد.

تبلت HTC A۱۰۱ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای با قیمت تقریباً ۳۶۱ دلار در روسیه عرضه می‌شود. این دستگاه به‌زودی در آفریقای جنوبی نیز عرضه خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: