April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۰۷۲۳
۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۸
0
گلکسی M۱۳، ۵G با پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ مدیاتک، سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI عرضه می‌شود و به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ال سی دی اچ دی پلاس Infinity-V با وضوح ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است.
مشخصات گوشی جذاب گلکسی M۱۳، ۵G سامسونگ
سامسونگ به تازگی گوشی مقرون به صرفه گلکسی M۱۳، ۵G را معرفی کرده است.

این گوشی هوشمند با پردازنده مدیاتک، سیستم عامل اندروید و رابط کاربری One UI عرضه می‌شود و به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی ال سی دی اچ دی پلاس Infinity-V با وضوح ۱۶۰۰ × ۷۲۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است.

یک بریدگی کوچک در بالای صفحه نمایش گلکسی M۱۳، ۵G وجود دارد که یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی را در خود جای داده است. دوربین پشتی آن از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و یک سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است. این گوشی هوشمند با پردازنده دایمنسیتی ۷۰۰ متشکل از هشت هسته پردازشی با فرکانس حداکثر ۲.۲ گیگاهرتز، یک شتاب دهنده گرافیکی Arm Mali-G۵۷ MC۲، یک مودم ۵G و در دو پیکربندی رم ۴ و ۶ گیگابایتی و حافظه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی ارائه می‌شود.

از سایر مشخصات آن می‌توان به اسلات کارت microSD، بلوتوث ۵.۱، اسکنر اثر انگشت در کنار گوشی، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ac، درگاه USB Type-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد. این گوشی هوشمند به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ ۱۵ واتی مجهز شده است. در ادامه خلاصه‌ای از مشخصات این دستگاه را مشاهده می‌کنیم:

صفحه نمایش ۶.۵ اینچی (۱۶۰۰ در ۷۲۰ پیکسل) HD+ Infinity-V LCD با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز
پردازنده ۷ نانومتری دایمنسیتی ۷۰۰ هشت هسته‌ای (CPU‌های دوگانه ۲.۲ گیگاهرتزی Cortex-A۷۶ + شش هسته ۲ گیگاهرتز Cortex-A۵۵) با پردازنده گرافیکی Mali-G۴۷ MC۲،
۴ گیگابایت رم با ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره سازی / ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، قابل ارتقا تا ۱ ترابایت از طریق کارت میکرو SD
دو سیم کارته
اندروید ۱۲ با رابط کاربری One UI Core ۴
دوربین عقب ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۱.۸، فلاش LED، سنسور عمق ۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۴
دوربین جلو ۵ مگاپیکسلی
سنسور اثر انگشت در کنار گوشی
جک ۳.۵ میلی متری صدا
باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی (معمولی) با شارژ سریع ۱۵ واتی
۵G SA، NSA (N۱, N۳, N۵, N۷, N۸, N۲۰, N۲۸,N۳۸, N۴۸, N۴۱, N۷۸)
Dual ۴G VoLTE، Wi-Fi ۸۰۲.۱۱ ac (۲.۴GHz + ۵GHz)، بلوتوث ۵.۱، GPS/GLONASS/Beidou، USB Type-C
گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی M۱۳، ۵G احتمالا با قیمت ۱۷۵ دلار به فروش خواهد رسید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: