کد خبر: ۳۸۱۰۱۴
۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
0
لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده در یک انبار کالا به ارزش ۸۵۰ میلیارد ریال در جنوب تهران توسط پلیس امنیت اقتصادی کشف شد.
جزییات کشف ۸۵۰ میلیارد کالای قاچاق در تهران
بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سرهنگ هدایت بهرامی در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: ماموران پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با اقدامات فنی و تخصصی پلیسی موفق به کشف یک انبار نگهداری لوازم خانگی قاچاق و احتکار شده در محدوده خیابان "فدائیان" شده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده‌اند.

وی افزود: ماموران این پلیس با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر مراجعه و در بررسی‌های بیشتر از این محل، ۵ هزار و ۵۷۲ دستگاه لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشوئی، اجاق گاز، کولر و فریزر فاقد مجوز و هرگونه مدارک گمرکی کشف کردند.

پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به اینکه در این رابطه ۳ مالک کالا شناسایی و دستگیر شدند، ابراز داشت: تعدادی از این اموال احتکاری بوده که با هماهنگی قضائی انبار پلمب تا اموال کشف شده پس از سیر مراحل قانونی تحویل  سازمان  امور تملیکی تهران شود.

سرهنگ بهرامی در پایان یادآور شد: کارشناسان ارزش لوازم خانگی قاچاق را ۸۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: