May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۳۰۱
۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
رمزارز‌ها امروز هم منفی هستند. افت ۴ درصدی بیت کوین و سقوط ۷ درصدی اتریوم باعث شده ارزش بازار ارز‌های دیجیتال دوباره به کمتر از یک تریلیون دلار برسد.
یک صفر از رمزارز‌ها افتاد
دوباره یک موج فروش جدید در بازار ارز‌های دیجیتال ایجاد شده که نتیجه آن کاهش قیمت بیت کوین و اکثر آلت کوین‌ها است. امروز بیت کوین با افت ۴ درصدی در حدود قیمت ۲۱۱۰۰ دلار معامله می‌شود.

بازدهی هفتگی بیت کوین هم به منفی ۳.۵ درصد رسیده است. بیت کوین با ارزش بازار ۴۰۳ میلیارد دلاری طی شبانه روز گذشته ۳۷ میلیارد دلار معامله شده است.

بیت کوین امروز یک حمایت معتبر را شکسته و هم اکنون چند صد دلار پایین‌تر از آن در حال معامله است. چنانچه قیمت نتواند دوباره به بالای حمایت ۲۱۵۰۰ دلاری برگردد احتمال اینکه تا چند روز آینده بازار به همین صورت منفی بماند کم نیست.

سقوط ۷ درصدی اتریوم

اتریوم هم امروز منفی است، اما با شیبی بیشتر از بیت کوین افت کرده و کاهش قیمت آن به بیش از ۷ درصد رسیده است. با افت امروز، می‌توان اتریوم را در حدود قیمت ۱۴۱۰ دلار خرید.

هم اکنون بازدهی اتریوم در مقیاس هفتگی به منفی ۷ درصد رسیده و ارزش بازار آن نیز عدد ۱۷۲ میلیارد دلار را نشان می‌دهد. طی ۲۴ ساعت گذشته نیز بیش از ۱۹ میلیارد دلار اتریوم معامله شده است.

افت هیجانی آلت کوین‌ها

امروز در میان آلت کوین‌ها تنها دو نماد مثبت هستند و مابقی نماد‌ها افت قیمت داشته اند. اتم با رشد ۲ درصدی، مثبت‌ترین نماد در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار است. اینترنت کامپیوتر هم حدود نیم درصد رشد کرده و فاصله زیادی با منفی شدن ندارد.

اما در میان نماد‌های منفی، کوانت با افت ۱۴ درصدی بدترین وضعیت را دارد. نیر پروتکل هم ۱۰ درصد کاهش قیمت داشته. اکسی اینفینیتی، بیت کوین کش، پالیگان، فلو، ایپ کوین و سولانا هم نماد‌هایی هستند که بین ۸ الی ۹ درصد افت کرده اند.

تعداد قابل توجهی از نماد‌ها هم افت بین ۵ الی ۸ درصدی دارند. به طور کلی می‌توان گفت که امروز جو بازار ارز‌های دیجیتال چندان خوب نیست و اکثر نماد‌ها افت بیش از ۵ درصد داشته اند.

در مقیاس هفتگی هم وضعیت نماد‌ها بسیار بد شده. به جز EOS، ایپ کوین و مونرو که در مقیاس هفتگی رشد داشته اند، مابقی نماد‌ها ضررده بوده اند. البته مونرو هم که بازدهی مثبت دارد، تنها حدود ۲ دهم درصد طی یک هفته رشد کرده و با یک افت قیمت جزئی، به جمع نماد‌های قرمز رنگ می‌پیوندد.

در میان نماد‌های منفی، سولانا با افت هفتگی ۱۹ درصدی بدترین عملکرد را داشته. کوانت هم طی این مدت ۱۸ درصد سقوط کرده است.

سقوط ارزش بازار به زیر یک تریلیون دلار

ارزش بازار ارز‌های دیجیتال دوباره به کمتر از یک تریلیون دلار رسید. با افت ۴ درصدی، هم اکنون ارزش بازار عدد ۹۶۹ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

البته ارزش معاملات نسبت به دیروز رشد کرده و با ۱۴ درصد افزایش به ۷۶ میلیارد دلار رسیده است. سهم معاملات دیفای حدود ۶ میلیارد دلار و سهم معاملات استیبل کوین‌ها هم ۷۱ میلیارد دلار بوده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: