May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۱۷۷۰
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
0
شرکت فراری خودروی مسابقه‌ای ۲۹۶ GT ۳ جدید خود را با الهام از فناوری F۱ روانه بازار و از آن رونمایی کرده است.
فراری از خودروی جدید خود رونمایی کرد
شرکت فراری از خودروی ۲۹۶ GT ۳ جدید خود در روز جمعه رونمایی کرد. این خودرو یک ماشین مسابقه مدولار است که توسط یک تیم ایتالیایی ساخته شده است.

به گزارش motorsport، شرکت فراری در مراسم رونمایی از خودروی مسابقه جدید ۲۹۶ GT ۳ خود نشان داد که این خودرو جایگزین خودروی ۴۸۸ GT ۳ Evo در سال ۲۰۲۳ خواهد شد. خودروی جدید فراری دارای قسمت‌های جلو و عقب جداشدنی است؛ اما بخش‌های بدنه آن در جلو و عقب را می‌توان به‌صورت یک‌تکه جدا کرد.

فردیناندو کانیزو، رئیس طراحی ماشین‌های مسابقه‌ای GT در فراری، می‌گوید: ما به نحوه انجام کار‌ها در فرمول ۱ و نمونه‌های اولیه نگاه کردیم و آن را کپی کردیم. درحال حاضر ما برخی از ایده‌ها و مفاهیم را با تیم F ۱ رد و بدل کرده‌ایم. او در ادامه سخنانش افزود که در طول توسعه، خودروی ۲۹۶ GT ۳ تعامل زیادی با همه بخش‌های فراری از جمله عملیات Scuderia F ۱ داشته است.

خودروی فراری

کانیزو توضیح داد؛ هنگامی که بدنه جلو یا عقب را جدا می‌کنید، فقط یک کانکتور الکتریکی در خودرو وجود دارد و از تعداد زیادی کابل خبری نیست. او افزود: سهولت کارکردن خودرو و اینکه چقدر سریع می‌توانید اجزا را تغییر دهید، بخش کلیدی عملکرد است. همچنین بدنه‌ی جلو و عقب خودرو را می‌توان خیلی سریع، در چند ثانیه تغییر داد.

فراری خودرو

مشخصات کامل خودروی ۲۹۶ GT۳ پس از انتشار اولین عکس‌های این خودرو که در پیست آزمایشی فیورانو فراری بود، فاش شد. موتور این خودروی مسابقه‌ای جدید، معماری و ظرفیت ۲۹۶ GTB جاده‌ای را که در سال ۲۰۲۱ عرضه شد، حفظ کرده است. این به به این معنی است که این خودرو  دارای یک موتور سه لیتری V۶ توئین توربو با زاویه سرعت ۱۲۰ درجه است.

خودروی جدید

اولین خودروی مسابقه‌ای ۲۹۶ GT۳ در منطقه ۸۰۰۰ کیلومتری به طور کامل آزمایش شده است و تحویل به مشتریان در پایان سال جاری و قبل از اولین مسابقه آن در دیتونا ۲۴ آغاز خواهد شد. همچنین قیمتی برای این خودروی جدید منتشر نشده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: