کد خبر: ۳۸۲۹۲۵
۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
0
فراخوان جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی با هدف ایجاد نشاط و همدلی با تیم ملی فوتبال ایران منتشر شد.
انتشار فراخوان جشنواره جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی
رویداد جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی با موضوعات ورزش و نشاط، ایران، جام جهانی، یار دوازدهم، همسایه‌ی جام، اینجا خلیج فارس است، صلح و دوستی، فوتبال برای همه و عشق به میهن برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این رویداد بین المللی ایجاد فرصت بزرگ برای پیوند موسیقی و ورزش در بستر حرفه‌ای، دیده شدن آثار موسیقیایی با کیفیت مرتبط با فوتبال و جام جهانی، پیوند ستاره‌ها و استعداد‌های موسیقی ایران برای تولید بهترین آلبوم موسیقی جام جهانی، تولید آثار فاخر و با کیفیت در مقیاس تمامی ژانر‌های موسیقی بین المللی در ایران با محور موسیقی فوتبال و موسیقی ورزشی، هم افزایی تمامی ارکان دولتی و بخش خصوصی به منظور حمایت از اثار برگزیده در پخش بین المللی آثار و بنیان گذاری کنسرسیوم موسیقی ورزشی در ایران خواهد بود.

علاقه‌مندان می‌توانند در ژانر‌های مختلف موسیقی باکلام اعم از کلاسیک ایرانی، فولکلور (موسیقی نواحی)، پاپ و ارکسترال آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

شرکت کنندگان برای تولید آثار به مواردی همچون اصالت و فرهنگ موسیقی ایرانی، خلاقیت در به کارگیری قالب‌های موسیقیایی، رعایت دقیق زبان و قواعد، ایجاد انگیزه برای جوانان و بازیکنان تیم ملی فوتبال و مخاطب شناسی و توجه به موسیقی روز و مردم پسند توجه داشته باشند.

شایان ذکر است رویداد جایزه بزرگ موسیقی جام جهانی در بخش‌های مختلفی همچون موزیک ویدئو، شعر و ترانه و آهنگ‌سازی و تنظیم با جوایز بی‌نظیر برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان محدودیتی در ارسال تعداد آثار ندارند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت و تکمیل فرم درخواست از طریق سایت jazirehtv.com اقدام کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: