May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۳۶۱۵
۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰
0
همزمان با هفته دولت ۵۰ واحد آزمایشگاه محلی توسط مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رونمایی و فعالیت خود را با هدف ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی در کشور آغاز کردند.
آغاز به کار ۵۰ واحد آزمایشگاه محلی فنی و مکانیک خاک در کشور
مجید کیانپور در آیین بهره برداری از ۵۰ واحد آزمایشگاه محلی اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص و توانمند با حضور در ۱۴ استان کشور و به کارگیری تجهیزات منحصربفرد متناسب با نیاز‌های پروژه‎ در آزمایشگاه‌ها مستقر شده و خدمات مطالعاتی، مشاوره‌ای، فنی، مهندسی و آزمایشگاهی را منطبق با استاندارد‌های تدوین شده داخلی و بین‌المللی ومتناسب با نیاز فنی پروژه‌های عمرانی کشورارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک ضمن تلاش برای ارتقاء کیفیت پروژه‌های عمرانی، به دنبال توسعه در کشور و تضمین کیفیت پروژه‌های عمرانی هستیم.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک تصریح کرد: خدمات این شرکت در راستای اهداف دولت سیزدهم و وزارت راه و شهرسازی در ارائه خدمات با کیفیت و ارتقاء کیفی پروژه‌های عمرانی در سراسر کشور قرار گرفته است و امروز به طور نمادین و همزمان ۵ واحد محلی استان تهران رونمایی و فعالیت خود را آغاز کردند.

کیانپور با اشاره به پروژه‌های عمرانی که در استان تهران فعالیت خود را آغاز کردند افزود: تمامی این پروژه‎ها از پروژه‎های ملی و استانی مهم در کشور محسوب می‌شوند که شامل ارائه خدمات فنی و مهندسی در منطقه ۲ آزاد راه تهران- شمال، ساختمان‌های مسکونی مجلس شورای اسلامی، متروی میدان نماز اسلامشهر، مجتمع مسکونی کارکنان همراه اول و کمربندی پاکدشت می‌توان برشمرد.

وی ادامه داد: هم اکنون شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک آمادگی دارد ظرف مدت ۲ ساعت باحضور نیرو‌های متخصص و تجهیز کامل واحد آزمایشگاهی، به منظور انجام بیش از ۶۳۰ مورد آزمایش خاص و متنوع در سراسر کشور حضور یافته و دستگاه‌های اجرایی، کارفرمایان و پیمانکاران را در ساخت پروژه‌های با کیفیت به عنوان یک بازوی توانمند و امین در سراسر کشور یاری رساند.

وی گفت: واحد‌های محلی رونمایی شده در استان‌های تهران، البرز، قم، ایلام، کردستان، کرمان، خراسان جنوبی، خوزستان، گیلان، سمنان، کرمانشاه، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و اردبیل قرار دارند که در این واحد‌ها ضمن ارائه خدمات مشاوره‌ای، مطالعاتی، فنی، تخصصی و آزمایشگاهی به ارتقاء کیفی و افزایش طول عمر مفیدو کاهش هزینه احداث پروژه‌ها کمک می‌کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: