May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در نشست رئیس هیات عامل ایمیدرو و و قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی مطرح شد:
کد خبر: ۴۱۳۰۶۰
۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۵
0
قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی با اشاره به اهمیت شعار سال مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" اعلام کرد: برنامه های توسعه ای سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران متمرکز بر جهش تولید و صادرات، تکمیل زنجیره ارزش محصولات، بورس کالا و توسعه منابع انسانی باشد.

فرحی: ایمیدرو بر جهش تولید تمرکز کند / اقدامات سازمان در بخش فناوری اثربخش است

مهدی فرحی در نشست پایش اقدامات و برنامه‌های ایمیدرو که با محمدرضا موثقی نیا رئیس هیات عامل ایمیدرو برگزار شد، افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری؛ جهش تولید با مشارکت مردم، باید محور اصلی برنامه‌های بخش صنعت و معدن، و ایمیدرو به عنوان بازوی توسعه‌ای وزارت صمت در حوزه معدن و صنایع معدنی باشد.

وی گفت: همچنین رونق صادرات از دیگر مباحث راهبردی در بخش معدن و صنایع معدنی است که کسب سود یکی از مولفه‌های آن محسوب می‌شود؛ علاوه بر این برندسازی از دیگر مسائل مرتبط در این بخش است.


بورس کالا و توسعه منابع انسانی

فرحی با اشاره به اهمیت بورس کالا و توسعه منابع انسانی در بخش صنعت و معدن، عنوان کرد: آموزش کارکنان و تربیت نیروی ماهر؛ یکی از عوامل موثر در پیشبرد اهداف است.

سرمایه گذاری‌های کلان ایمیدرو

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی گفت: گزارش عملکرد ایمیدرو حاکی از سرمایه گذاری‌های کلان توسعه بخش معدن و صنایع معدنی با راهبری ایمیدرو است که با راهبرد‌های تعیین شده، شرایط را برای توسعه متوازن فراهم می‌کند.


اقدامات موثر ایمیدرو در حوزه فناوری و آموزش

وی با اعلام اینکه ایمیدرو در حوزه فناوری و آموزش اقدامات قابل توجهی داشته است، ادامه داد: در دنیا تکنولوژی و فناوری‌ها به سرعت در حال رشد است. در این زمینه عمر فناوری‌ها کوتاه است؛ چراکه به صورت مداوم به روزرسانی می‌شود.

فرحی استفاده از فناوری‌های راهبری را، یکی از ارکان توسعه در حوزه معدن و صنایع معدنی خواند.


اهمیت استحصال مواد معدنی از باطله‌ها

قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور بازرگانی ضمن تاکید بر اهمیت استحصال مواد معدنی از باطله ها، گفت: توجه به این رویکرد، ارزش افزوده به همراه خواهد داشت و به درستی در شمار اقدامات کلیدی ایمیدرو لحاظ شده است.

این گزارش می‌افزاید، در نشست رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی جمعی از معاونان و مدیران ایمیدرو حضور داشتند و به بیان اقدامات و برنامه‌های این سازمان پرداختند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: