May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

خرید لوازم آشپزخانه با کمترین قیمت از نمایندگی رسمی

آشپزخانه قلب خانه است و تک‌تک وسایلی که در آن قرار داده می‌شود؛ باید با وسواس و دقت زیاد انتخاب شود، چرا که این وسایل دائما در حال استفاده هستند و اگر از برند درستی انتخاب نشوند؛ شما را به دردسر می‌اندازند. قطعا به این فکر می‌کنید که راه‌حل چیست؟ تنها راه‌حل خرید از برند معتبر و نام‌آشنا است.

یکی از بهترین برند‌هایی که در تولید لوازم آشپزخانه موفق بوده است؛ برند اخوان است. اگر به دنبال نمایندگی اخوان می‌گردید؛ ما آویژه پلاس را به شما معرفی می‌کنیم. در آویژه پلاس می‌توانید هرآنچه را نیاز دارید با کمترین قیمت تهیه کنید.

حتی تصور این که برای آشپزخانه خود لوازمی مانند سینک، فر یا هود تهیه کرده‌اید و آن‌ها در مدت‌زمان کم خراب شده‌اند و دست شما را در پوست گردو گذاشته‌اند؛ عذاب‌آور است. برای تهیه لوازم آشپزخانه باید از برند‌های نام‌آشنا و معتبری خرید کنید که امتحان خود را پس داده‌اند و بالاترین میزان رضایت را به خود اختصاص داده‌اند. در کنار کیفیت باید به قیمت نیز اهمیت داده شود. برای آن که خرید اقتصادی داشته باشید؛ بهتر است به نمایندگی‌ها مراجعه کرده و با کمترین قیمت خرید کنید. در ادامه به معرفی برند اخوان و آویژه پلاس که نمایندگی رسمی این برند است؛ می‌پردازیم.

اخوان؛ بزرگ‌ترین تولیدکننده لوازم‌خانگی در خاورمیانه

اگر از خانواده و دوستان خود و حتی فروشندگان لوازم و تجهیزات آشپزخانه بپرسید بهترین برند ایرانی که این لوازم را تولید می‌کند؛ کدام است؛ بدون شک اولین نامی که می‌شنوید اخوان است. برند نام‌آشنای اخوان؛ یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت‌های تولید‌کننده لوازم‌خانگی در ایران و خاورمیانه بوده و سال‌ها است در این صنعت فعالیت می‌کند و توانسته رضایت مشتریان بسیاری را از سراسر ایران و دنیا به دست آورد.

محصولات تولید شده توسط اخوان شامل هود، فر، سینک و فر توکار است. کیفیت محصولات اخوان فراتر از انتظار تمام خریداران بوده و همین عامل باعث شده تا سهم بسیار بزرگی از بازار لوازم آشپزخانه در تصرف محصولات اخوان باشد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات اخوان خدمات پس از فروش آن است. اگر محصولات موردنظر خود را از نمایندگی اخوان تهیه کنید؛ می‌توانید از تخفیفات شگفت‌انگیز آن‌ها استفاده کرده و یک خرید استثنایی داشته باشید.

محصولات اخوان مطابق با آخرین استاندارد‌های دنیا ساخته می‌شوند و کیفیت برای این برند حرف اول را می‌زند. راحتی در عین مدرن بودن؛ در تمامی محصولات اخوان دیده می‌شود و استفاده از این لوازم؛ آشپزخانه شما را به مدرن‌ترین آشپزخانه دنیا تبدیل می‌کند.

آویژه پلاس؛ نمایندگی منتخب اخوان

خرید لوازم آشپزخانه با کمترین قیمت از نمایندگی رسمی

برای آن که محصولات اخوان را با کمترین قیمت تهیه کنید؛ باید به سراغ نمایندگی اخوان بروید. آویژه پلاس؛ نمایندگی رسمی اخوان است که تمامی محصولات این برند را با کمترین قیمت عرضه می‌کند آویژه پلاس به‌عنوان نمایندگی لوازم‌خانگی اخوان؛ حتی به مشتریانی که قادر نیستند در فروشگاه حاضر شوند نیز فکر کرده است. این فروشگاه تمامی لوازم آشپزخانه؛ اعم از هود اخوان، فر اخوان، سینک اخوان و فر توکار اخوان را به‌صورت آنلاین نیز به فروش می‌رساند و در هر نقطه از ایران که باشید؛ می‌توانید سفارش خود را درب منزل تحویل بگیرید.

با خرید از نمایندگی منتخب اخوان؛ آویژه پلاس؛ می‌توانید از خدمات نصب و گارانتی نیز بهره‌مند شوید. این خدمات مختص به نمایندگی لوازم‌خانگی اخوان است و کالا‌هایی که در سایت‌های غیرمرتبط به فروش می‌رسد؛ شامل این خدمات نمی‌شود. کافی است به سایت آویژه پلاس سر بزنید و از محصولات متنوع آن‌ها دیدن کنید و آشپزخانه خود را آن‌گونه که دوست دارید؛ تکمیل کنید.

پرفروش‌ترین محصولات در نمایندگی اخوان

سینک، هود، فر توکار لوازمی بوده که دائما در حال استفاده هستند، پس باید در خرید آن‌ها دقت کنید تا از ضرر‌های بعدی جلوگیری کنید. برای یک خرید موفق نیاز به یک راهنمای مختصر و مفید دارید تا در هنگام خرید از آن استفاده کنید.

فر

خرید لوازم آشپزخانه با کمترین قیمت از نمایندگی رسمی

ازآنجایی‌که فر یکی از وسایل برقی آشپزخانه است، پس خرید آن نیازمند وسواس بیشتری است، البته مشتریان اخوان می‌دانند که فر اخوان بالاترین کیفیت را در بین رقبایش دارد. فر‌ها به دو صورت رومیزی و کابینتی یا توکار وجود دارند. ازآنجایی‌که فضای خانه‌ها رو به کوچک شدن پیش می‌رود و دیگر فضای کافی برای وسایل آشپزخانه وجود ندارد؛ بهترین گزینه خرید فر توکار است.

فر توکار علاوه بر زیباسازی آشپزخانه این قابلیت را دارد که غذا را در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌صورت یکنواخت طبخ کند. فر‌های اخوان دارای نمای استیل، استیل شیشه، شیشه آینه‌ای و شیشه‌ای هستند که این تنوع باعث شده هرکسی با هر سلیقه‌ای؛ فر موردنظر خود را تهیه کند. فر توکار اخوان به‌صورت لمسی است و کار با این فر بسیار آسان است. پرفروش‌ترین مدل فر توکار در نمایندگی لوازم‌خانگی اخوان؛ مدل F20-PRO است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این فر فوق حرفه‌ای؛ به سایت آویژه پلاس سر بزنید.

سینک

سینک ظرف‌شویی؛ پرکاربردترین وسیله در تمامی آشپزخانه است. این وسیله به‌صورت مکرر استفاده می‌شود و خرید یک سینک باکیفیت مانند سینک اخوان علاوه بر مدرن کردن دکور آشپزخانه تا سال‌های سال راحتی و دوام را برای شما تضمین می‌کند. برای خرید سینک باید به سایز آن دقت کرده و مطابق با فضای آشپزخانه؛ سینک مناسب را تهیه کنید. علاوه بر این باید به جنس سینک نیز توجه شود. سینکی که انتخاب می‌کنید باید در برابر رطوبت و اجسام سنگین دوام بالایی داشته باشد.

سینک‌های اخوان در سه گروه اصلی معمولی، فانتزی و نیمه فانتزی تولید می‌شوند. تمامی سینک‌های موجود در نمایندگی اخوان، همراه با سیفون، زیر آب، بست، نوار فوم و لوازم جانبی موردنیاز در نصب؛ عرضه می‌شود. تمامی سینک‌های موجود در آویژه پلاس شامل 10 سال گارانتی نیز هستند و لوازم کاربردی چون تخته برش، جای مایع، تخته‌گوشت شیشه‌ای و سبد میوه شور فلزی است. پرفروش‌ترین مدل سینک اخوان نیز با کد 304 در سایت آویژه پلاس موجود است.

هود

هود نیز از لوازمی است که نقش مهمی در آشپزخانه ایفا می‌کند. کاربرد هود در زیباسازی دکور، خروج بوی غذا از محیط و روشن‌کردن فضای بالای گاز است. یک هود خوب باید مکش بالایی داشته باشد و بو را به‌سرعت از محیط حذف کند. یک هود حرفه‌ای و قدرتمند؛ مانند هود اخوان باید سیستم ترموگارد داشته باشد. این سیستم کمک می‌کند تا حین شرایط خطر؛ مانند نوسانات برقی یا بالارفتن دما؛ برق موتور هود به‌صورت اتوماتیک قطع شود تا آسیبی به آن وارد نشود. هود اخوان مدل H64TCSMF از پرفروش‌ترین هود‌های این برند است. برای دیدن این مدل به سایت نمایندگی اخوان مراجعه کنید.

خلاصه‌ای درباره نمایندگی اخوان و محصولات آن

آشپزخانه به‌عنوان اصلی‌ترین بخش هر خانه؛ نیازمند لوازمی برای مجهز شدن است تا بتوان کار‌های مربوط به این قسمت را با سرعت و دقت انجام داد. خرید لوازم آشپزخانه باید هوشمندانه باشد و این بدان معناست که کالایی که انتخاب می‌کنید؛ باید کیفیت بالا را در کنار قیمت مناسب داشته باشد. یکی از معتبرترین برند‌های ایرانی که تمام ویژگی‌ها را در محصولاتش گنجانده؛ برند اخوان است.

محصولات اخوان شامل فر، هود، سینک و گاز است. این محصولات در آویژه پلاس؛ نمایندگی اخوان موجود هستند. کافی است به سایت آن‌ها سر بزنید و پس از مقایسه خرید خود را نهایی کنید. اگر تا کنون تجربه خرید آنلاین لوازم آشپزخانه را داشته‌اید؛ نتیجه آن را با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: