کد خبر: ۳۸۶۸۵۲
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
0
جعفری گفت: توجه به عمر مفید ساختمان با استفاده از فناوری‌های نوین و رعایت الگوی ایرانی اسلامی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

افزایش عمر مفید پروژه های نهضت ملی مسکن با فناوری های نوین

علی جعفری گفت: در حوزه برنامه ریزی شهری و شهرسازی در وزارت راه وشهرسازی در کنار تولید مسکن نگاه به شهرسازی و توجه به اصول شهرسازی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

به گفته مدیرعامل شرکت عمران شهر‌های جدید زندگی مردم در حال حاضر اجتماعی است وباید فضای را ایجاد کنیم که کیفیت زندگی در محیط شهر از وضعیت مطلوبی برخوردار باشد.

او می‌گوید: پیش از این در تولید مسکن کمتر به زیرساخت و پروژه‌های زیربنایی و روبنایی توجه می‌شد، اما در حال حاضر با رعایت الگوی ایرانی و اسلامی پیشرفت‌ها مبتنی بر رعایت سرانه خدماتی و زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری است.

معاون وزیر راه وشهرسازی گفت: کیفیت ساخت مسکن هم اکنون بر مبنای استفاده از مصالح نوین است ودر اجرا و تولید این پروژه‌ها رویکرد فناوری‌های نوین در دنیا را در دستور کار خود قرار داده ایم.

جعفری گفت: توجه به عمر مفید ساختمان به معنای توجه به سرمایه ملی کشور است متاسفانه پیش از این شاهد ساخت پروژه‌های بودیم که عمر مفید آن‌ها کم بود و بعد از ۵تا ۶سال تبدیل به بافت فرسوده می‌شدند و هم اکنون میانگین عمر پروژه‌ها بین ۲۵تا ۳۰ سال است که سعی در افرایش عمر دهی به این پروژه‌ها هستیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: