کد خبر: ۳۸۷۱۱۳
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰
0
رسانه‌های جهانی با پوشش زنده راهپیمایی روز ۱۳ آبان تاکید کردند مردم ایران بار دیگر روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

واکنش رسانه‌های جهانی به خروش مردم ایران در روز ۱۳ آبان

سیزدهم آبانماه روزی سرنوشت‌ساز در تاریخ سیاسی کشور است که با گذشت سال‌ها از این حرکت تاریخی، همچنان مانا و تبلوری از بصیرت دانش آموزان تاریخ ساز برای استکبارستیزی و دفاع از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

روزی که در تقویم سیاسی کشور یادآور حماسه دانشجویان و دانش آموزانی است که با شجاعتی مثال‌زدنی این روز را برای همیشه در تاریخ معاصر کشور به نام استکبارستیزی ثبت کردند. رسانه‌های جهانی نیز با پوشش زنده این روز در ایران تاکید کردند مردم کشورمان بار دیگر روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.

شبکه تلویزیونی المیادین تصاویر زنده از راهپیمایی گسترده مردم ایران در چند شهر از جمله تهران منتشر کرد. خبرنگار این شبکه تاکید کرد راهپیمایی‌های گسترده‌ای در مناطق مختلف ایران به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی برپا شده است.

المیادین و راهپیمایی ۱۳ آبان

شبکه تلویزیونی المسیره نیز با انتشار تصاویر زنده، راهپیمایی گسترده مردم ایران به مناسبت روز مبارزه با استکبار جهانی را پوشش داد.

گزارش المسیره از راهپیمایی ۱۳ آبان

شبکه تلویزیونی المنار نیز با انتشار تصاویر زنده، حضور گسترده‌ی مردم ایران را پوشش زنده داده و اعلام کرد مردم ایران بار دیگر در روز مبارزه با استکبار جهانی به خیابان‌ها آمدند.

پخش اخبار زنده  راهپیمایی روز ۱۳ آبان از المنار

شبکه الاتجاه تصاویر زنده از راهپیمایی مردم ایران در روز مبارزه با استکبار جهانی منتشر کرده و در این خصوص نوشت جمعیت زیادی از مردم ایران روز مبارزه با استکبار جهانی را گرامی داشتند.
 
پوشش زنده الاتجاه از ۱۳ آبان
 
شبکه تلویزیونی الجزیره با متوقف کردن بخش خبری خود‏، سخنرانی ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان را در تجمع مردمی در روز مبارزه با استکبار جهانی در تهران،‌ به صورت زنده پخش کرده و آن را سخنرانی ابراهیم رئیسی در سالروز تسخیر سفارتخانه (لانه جاسوسی) آمریکا خواند.
 
الجزیره و راهپیمایی 13 آبان
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: