کد خبر: ۳۸۷۷۲۹
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰
0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: در مورد ناوگان تاکسیرانی نیز باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.

کرایه تاکسی باید واقعی شود

ارتباط مستقیم شهروندان با معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران زیرمجموعه این معاونت، امروز صبح از طریق سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی (۱۳۷ پلاس) انجام شد و ۳۴۵ تماس مرتبط با حوزه حمل و نقل شهری از سوی معاون شهردار و مدیران مربوطه پاسخ داده شد.

بیشترین تماس‌ها، مربوط به شرکت واحد اتوبوسرانی و درباره کمبود اتوبوس، تأخیر حرکت اتوبوس‌های بخش خصوصی، جابه‌جایی ایستگاه‌های اتوبوس بود، تماس‌های مرتبط به سازمان تاکسیرانی شامل دریافت کرایه بیش از تعرفه و برخورد نامناسب برخی رانندگان تاکسی با مسافر‌ها در رتبه دوم و موضوعات مترو از قبیل دست‌فروشی و کمبود و خرابی پله‌های برقی نیز جزو پیام‌های پر درخواست بود که در رده بعدی قرار داشت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان این جلسه با تأکید بر اینکه حل مسائل و مشکلات موجود با مشارکت اجتماعی و همراهی همدلانه مردم امکان‌پذیر است، اعلام کرد: مردم و شهرداری، مسئولیت دوطرفه در اداره شهر دارند و از شهروندان عزیز انتظار می‌رود، ضمن حفظ نقش مطالبه‌گری، مشارکت اجتماعی خود را نیز در موضوعات شهری ارتقا دهند.

بهرامی با اعلام اینکه برای ارزیابی عملکرد خود و همکارانمان، علاوه بر ساز و کار‌هایی مانند گزارش‌گیری از سامانه ۱۳۷، با حضور میدانی در سطح شهر، مسائل و مشکلات را از نزدیک و بدون واسطه مورد بررسی قرار می‌دهیم و به صورت رودررو با مردم گفتگو می‌کنیم، تأکید کرد: عمده‌ترین موضوعات مطروحه که امروز در تماس‌های مردم مطرح شد، موضوعات اتوبوسرانی و تاکسیرانی بود.

وی رفع کمبود‌های ناوگان اتوبوسرانی را از طریق خرید اتوبوس‌های نو و دست دوم و باکیفیت خارجی امکان‌پذیر دانست و با تأکید بر اینکه البته در این زمینه کمک دولت به شهرداری تهران ضرورت دارد، گفت: در مورد ناوگان تاکسیرانی نیز باید تعرفه کرایه‌های تاکسی واقعی شود تا اختلافات موجود بین رانندگان و مسافران کاهش پیدا کند.

معاون شهردار تهران با تاکید بر اینکه همه مدیران باید به خواسته‌ها و مطالبات شهروندان به‌موقع و دقیق پاسخ بدهند، خاطرنشان کرد: همه باید خود را خدمتگزار مردم بدانیم و شهروندان خروجی عملکرد ما را به‌صورت ملموس در شهر ببینند تا ما هم لبخند رضایت مردم از خدماتمان را بر چهره آن‌ها ببینیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

حرکت سریع «مبین‌وان» به سوی آینده/ برنامه ریزی برای سودآوری بیشتر

در مجمع سالیانه شرکت مبین وان کیش سود 100 ریالی تقسیم شد.
سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

سود ۲۰۰ ریالی در جیبت سهامداران «سپ»

مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران شرکت «پرداخت الکترونیک سامان کیش» با حضور۹۰ درصد از سهامداران تشکیل شد.
سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

سود ۷۰ تومانی برای سهامداران «واتی»

مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت «گروه سرمایه‌گذاری آتیه دماوند» صبح روز گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا و طبق دستورالعمل سازمان بورس، به صورت آنلاین و با حضور مدیرعامل، هیئت مدیره و ۸۱/۲۹ سهامداران شرکت برگزار شد.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: