کد خبر: ۳۸۹۲۰۶
۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
0

در زمان نبود اینترنت و قطعی های مکرر، بسیاری از کسب و کار ها دچار اختلال شدند. تنها 2 روش وجود دارد که بتوان فعالیت های خود را ارتقا بخشید و حفظ نمود. در این مقاله قصد داریم این 2 روش را بررسی و ذکر کنیم:

2 روش کسب درآمد در دوران قطعی اینترنت

روش اول: داشتن سایت در بستر اینترنت بین الملل و ملی

داشتن سایت شخصی یا شرکتی یا فروشگاهی اولین قدم برای محکم کردن کسب و کار است. سایت ها از قدیم بودند، هستند و خواهند بود پس می توان به بودن آن اطمینان کرد.

طراحی سایت از الزامات یک کسب و کار پر رونق است اما لازمه آن داشتن یک تشکل محکم و حقوقی مانند شرکت است. بنابراین ثبت شرکت مهم ترین موضوع برای ایجاد فعالیت قانونی می باشد. تمامی حساب ها و قرارداد ها در سایه شرکت حقوقی دارای اعتبار خواهند شد.

2 روش کسب درآمد در دوران قطعی اینترنت

روش دوم: تولید یا بسته بندی محصول با ثبت برند

قبل از بسته شدن شبکه های اجتماعی خارجی مانند اینستاگرام ، بسیاری از فروشگاه های در این بستر فعالیت داشتند. با بسته شدن این بستر ها افراد مشغول می توانند یا در روش اول که ذکر شد ادامه دهند یا با ایجاد و تولید محصول، باعث ایجاد فرآیند جدیدی شوند.

تولید و یا بسته بندی محصول جزء پر درآمد ترین فعالیت های امروزه می باشد که می توان هم به صورت شخصی و هم به صورت گروهی ( شرکتی ) به آن مشغول شد. امروزه کشور های پیشرفته بیشتر به دنبال تولیداتی هستند که نوآورانه و جدید باشد و از آن حمایت می کنند.

برای شروع تولید محصول باید ایده اولیه داشت و این ایده را تبدیل به محصول جدید و کارامد نمود. برای این محصول باید برند سازی شود و لازمه آن ثبت برند است. با ثبت کردن برند محصول می توان نسبت به قانونی کردن محصول اقدام نمود.

2 روش کسب درآمد در دوران قطعی اینترنت

جمع بندی

همانطور که گفته شد دو راه اصلی برای کسب درآمد زمانی که امکان دسترسی به اینترنت بین الملل نیست، وجود ندارد. تولید محصول و داشتن سایت به طور هم زمان نیز می تواند تاثیر این پیشرفت را دو برابر کند و شما را در مسیر تعالی قرار دهد.

موسسه راه روشن می تواند شما را در زمینه های ثبتی مانند ثبت شرکت و ثبت برند و ... و همچنین طراحی و سئو سایت راهنمایی کند. شما عزیزان می توانید با شماره ی 44039500-021 تماس حاصل و از مشاوران ما راهنمایی رایگان دریافت نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: