کد خبر: ۳۸۹۷۷۰
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
0
همزمان با بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران، از ۱۱۱ طرح و پروژه بانک با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۲,۲۱۶ میلیارد ریال در ۲۰ استان کشور افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

همزمان با بیست و هفتمین سالگرد فعالیت پست بانک ایران؛ ۱۱۱ طرح و پروژه پست بانک با اعتباری بالغ بر ۲,۲۱۶ میلیارد ریال افتتاح می‌شود

به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، این پروژه‌ها، شامل افتتاح ۲۴ طرح تولیدی، صنعتی و خدماتی، افتتاح ۸۵ باجه بانکی روستایی و تجهیز یا نصب خودپرداز در باجه‏‌ها و سه رونمایی و بهره‌برداری از ساختمان جدید مدیریت شعب استان آذربایجان غربی و افتتاح مکان جدید یک شعبه است.
بر اساس پایه این گزارش، این طرح‌ها در استان‌های البرز، خوزستان، مرکزی، هرمزگان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان غربی، کردستان، مازندران، سیستان و بلوچستان، یزد، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، همدان، تهران، خراسان رضوی، خراسان شمالی، بوشهر، کرمان و فارس با سرمایه‌گذاری از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی، منابع داخلی بانک و بخش خصوصی رونمایی می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: