کد خبر: ۳۸۹۷۷۵
۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲
0
دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران ضمن تبریک فرا رسیدن بیست و هفتمین سالروز آغاز فعالیّت پست‌بانک‌ایران به تمامی همکاران، سهامداران، بازنشستگان و خانواده بزرگ پست‌بانک‌ایران، پیامی به همین مناسبت صادر کرد.

پیام دکتر شیری مدیرعامل پست بانک ایران به مناسبت گرامیداشت بیست و هفتمین سال آغاز فعالیت

متن پیام تبریک دکترشیری بدین شرح است:
نخستین روز دی‌ماه هر سال، برای پست‌بانک‌ایران یکی از برجسته‌ترین روزهایی‌ست که یادآور پیمانی ممتاز و ناگسستنی است. آرمانی که به پشتوانه‌ی تخصّص و بصیرت، مسیر موفقیّت را منوّر کرد تا پیشرفت و فناوری سرزمین عزیزمان ایران تداوم یابد و چراغِ آبادانی روشن بماند.  اینک در طلیعه‌ی بیست و هفتمین سالروز آغاز فعالیّت پست‌بانک‌ایران ضمن تبریک به همکارانِ محترم، سهامداران ارجمند، بازنشستگان گرامی و مشتریان عزیز، خداوند بلند مرتبه را قدردان هستیم که در طی سال‌ها تلاش بی‌وقفه، توانسته‌ایم اعتماد را سرلوحه‌ی عهد خویش قرار دهیم تا با پیمودن قلّه‌های تجربه و اُمید اُفقِ روشنی را برای آیندگانمان به یادگار بگذاریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: