کد خبر: ۳۸۹۹۳۲
۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۵
0
یک هفته است که بیت کوین و اتریوم تغییر قیمت خاصی نداشته اند. همچنان بیت کوین حوالی ۱۶۸۰۰ دلار معامله می‌شود و اتریوم در حدود ۱۲۲۰ دلار.

درجا زدن یک هفته‌ای بیت کوین و اتریوم

امروز هم بازار ارز‌های دیجیتال هیجان خاصی ندارد و قیمت‌ها با تغییراتی اندک مواجه بوده اند. هم اکنون بیت کوین با افت حدود یک دهم درصدی در محدوده ۱۶۸۰۰ دلار معامله می‌شود. بازده هفتگی بیت کوین حدود نیم درصد است و بازده ماهانه آن به ۲ درصد نمی‌رسد.

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۴ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۳۲۴ میلیارد دلار است. نمودار بیت کوین نشان می‌دهد که هر زمان ارزش معاملات برای مدتی کم شده، پس از آن قیمت هم با یک افت مواجه می‌شود.

در حال حاضر مدتی است که ارزش معاملات بیت کوین کاهش یافته و حالا این نگرانی ایجاد شده که آیا دوباره قرار است قیمت این ارز با کاهش شدید مواجه شود؟ با توجه به فرارسیدن آخرین روز‌های سال میلادی، فعلا باید صبر کرد و دید در سال ۲۰۲۳ چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و قیمت به کدام سمت حرکت می‌کند.

کاهش ارزش معاملات اتریوم تا ۴ میلیارد دلار
اتریوم هم امروز نوسان خاصی نداشته و قیمت آن با افت کمتر از ۳ دهم درصدی، به محدوده ۱۲۲۰ دلار رسیده است. بازده هفتگی اتریوم مثبت ۳ درصد و بازده ماهانه آن مثبت ۲ درصد است.

ارزش معاملات اتریوم طی شبانه روز گذشته حدود ۴ میلیارد دلار بوده که رقم کوچکی است. ارزش بازار این آلت کوین نیز هم اکنون ۱۴۹ میلیارد دلار است.

آلت کوین ها، بدون هیجان
امروز اکثر آلت کوین‌ها منفی هستند، اما نه در میان آلت کوین‌های مثبت و نه در میان منفی ها، هیجان زیادی مشاهده نمی‌شود. در میان نماد‌های مثبت، ترا کلاسیک با رشد ۴ درصدی بیشترین افزایش قیمت را در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار دارد. کرونوس هم ۳ درصد رشد کرده و در جایگاه بعدی قرار دارد.

مونرو هم با رشد ۱.۵ درصدی، سومین آلت کوین با بازدهی مثبت محسوب می‌شود. مابقی آلت کوین‌های مثبت رشدی کمتر از یک درصد دارند.

در فهرست نماد‌های منفی هم سولانا با افت ۴ درصدی بیشترین کاهش قیمت را در این فهرست دارد. یونی سواپ هم ۲ درصد افت کرده است. مابقی آلت کوین‌های منفی، افتی کمتر از ۲ درصد دارند.

در مقیاس هفتگی هم وضعیت به همین شکل است و آلت کوین‌ها به جز چند مورد خاص، نوسان زیادی نداشته اند. طی این مدت کرونوس با رشد ۶ درصدی بیشترین بازده را به خریداران داده است. مابقی آلت کوین‌هایی که در بازه هفتگی رشد کرده اند، رشدی کمتر از ۵ درصد دارند.

اما در فهرست منفی ها، الگوراند با افت ۱۲ درصدی بیشترین کاهش قیمت را دارد. الروند و سولانا هم به ترتیب ۹ و ۸ درصد افت کرده اند.

ارزش بازار به ۸۱۰ میلیارد دلار رسید
ارزش بازار ارز‌های دیجیتال با افت ۴ دهم درصدی به ۸۱۰ میلیارد دلار رسیده است. ارزش معاملات هم ۱۹ درصد افت کرده و طی شبانه روز گذشته تنها ۲۳ میلیارد دلار معامله در بازار انجام شده است.

طی این مدت ارزش معاملات دیفای ۱.۳ میلیارد دلار بوده و معاملات استیبل کوین‌ها هم عدد ۲۱ میلیارد دلار را نمایش می‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: