به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
کد خبر: ۳۹۰۳۰۹
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی به همت روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان برگزار می‌شود.

سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» برگزار می‌شود

این دوره از مسابقات حفظ قرآن با موضوع حفظ سوره مبارکه «عنکبوت»، معارف و مفاهیم آیات آن و براساس بیانات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره از مسابقات حفظ قرآن فرصت دارند تا ۸ دی ماه سال جاری جهت ثبت نام اقدام نمایند. ضمنا آزمون نیز در تاریخ ۱۶ دی ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

با توجه به این که شرکت در این دوره از مسابقات برای عموم آزاد است، علاقه‌مندان و شرکت کنندگان می‌توانند برای ثبت نام بر روی لینک https://sarcheshmeh.nicico.com/quran کیلیک نمایند.

شرکت کنندگان می‌توانند برای دسترسی به منابع آزمون به متن سوره مبارکه «عنکبوت» مراجعه کنند. همچنین به منظور استفاده از فیش‌های مرتبط با این سوره با مراجعه به آدرس سایت https://farsi.khamenei.ir/newspart-index?sid=۲۹&npt=۷ از بیانات رهبری نیز بهره‌مند شوند.

گفتنی است به برگزیدگان سومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به قید قرعه و به شرح ذیل جوایزی اهدا می‌شود.

نفر اول: ۱۰ میلیون تومان (از بین شرکت‌کنندگان با ۱۰۰ درصد پاسخ درست)، نفر دوم: ۸ میلیون تومان (از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و شرکت‌کنندگان با یک پاسخ اشتباه)، نفر سوم: ۶ میلیون تومان (از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و یک یا دو پاسخ اشتباه)، نفر چهارم: ۴ میلیون تومان (از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و یک، دو یا سه پاسخ اشتباه)، نفر پنجم: ۲ میلیون تومان (از بین ۱۰۰ درصدی‌ها و یک، دو، سه یا چهار پاسخ اشتباه)

و ۱۰۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی (از بین ۸۰ درصدی‌ها به بالا) به همراه ۲۰ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی؛ برای کارکنان و بازنشستگان شرکت ملی صنایع مس ایران. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: