May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۶۵۲
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴
0

ارسال بسته پستی همیشه برای افراد با نگرانی همراه بوده است. مهم نیست که فرستنده باشید یا گیرنده در هر صورت دغدغه آسیب دیدن محموله پستی برای هر دو طرف همواره وجود داشته است. اما امروزه دیگر نیازی به نگرانی بابت شکستن، خراب شدن یا ضربه دیدن وسیله‌ها در ارسال از نقطه‌ای به نقطه دیگر وجود ندارد. البته که این صحبت‌ها در صورتی صحت دارند که از وسیله‌های بسته بندی استاندارد و مناسبی استفاده گردد. به خصوص اگر در حوزه فروش آنلاین فعالیت دارید ارسال بسته پستی از اهمیت دوچندانی برای شما برخوردار خواهد بود. چنانچه در ارسال بسته پستی و به خصوص بسته بندی آن نکات کلیدی و مهم رعایت نشوند باید خود را آماده ضرر و زیان‌های ناشی از ضربه‌های وارده و در نتیجه آسیب دیدن محموله‌ها کرد. در میان تمامی لوازم بسته‌بندی سه مورد از آن‌ها بالاترین قابلیت را در محافظت از محموله‌های پستی دارند.

 با نایلون حبابدار تضمینی بر سلامت محموله‌های پستی

متاسفانه بسیاری از افراد از شکستن و یا آسیب دیدن کالاهایی که از طریق پست ارسال می‌شوند، شکایت دارند. به احتمال زیاد این آسیب‌ها ناشی از ضربه‌های وارد شده به بدنه در حین جابجایی است. با توجه به این صحبت‌ها شاید بتوان گفت بهترین وسیله بسته‌بندی برای ارسال بسته پستی، استفاده از نایلون‌های حبابدار است. چرا که این نایلون‌ها به دلیل داشتن روکشی از حباب‌های هوا به عنوان یک محافظ موثر در برابر ضربه و فشار عمل کرده و احتمال هر گونه له شدگی و یا شکستگی را به صفر می‌رساند.

علاوه بر این موضوع آنچه که نایلون‌های حبابدار را پرکاربرد کرده امکان استفاده از آن برای بسته‌بندی تمامی وسیله‌ها با هر شکل و ابعادی است. به این صورت که محافظ حبابدار حالتی منعطف داشته و در عرض و متراژ مختلف به فروش می‌رسد. بنابراین تنها کاری که باید انجام داد برش اندازه مورد نیاز از نایلون و پیچاندن آن دور تا دور محموله پستی است. در نهایت نیز می‌توان به کمک چسب پهن قسمت انتهایی آن را فیکس کرد. با توجه به آمارها استفاده اصولی از پلاستیک حبابدار و کارتن مناسب، ۹۹ درصد سلامت محموله‌های پستی را تضمین می‌کند.

 

بسته بندی سبک و آسان با پاکت پستی

کسانی که در حوزه فروش آنلاین فعالیت می‌کنند از جاگیر بودن بسته‌های پستی و همچنین زمان زیادی که باید برای بسته‌بندی محصولات صرف کنند، شکایت دارند. یکی از بهترین لوازم بسته بندی در ارسال بسته‌های پستی، پاکت‌هایی هستند که برای این منظور تعبیه شده‌اند. پاکت پستی در ابعاد مختلفی تولید شده و دارای قسمت‌های مخصوصی برای نوشتن اطلاعات مورد نیاز در ارسال محموله‌های پستی اعم از مشخصات گیرنده، مشخصات فرستنده و محل الصاق تمبر است. همچنین این پاکت‌ها دارای درب چسبدار بوده و بعد از قرار دادن وسیله‌ها درون آن به راحتی پلمپ می‌شوند.

بزرگترین عاملی که کاربران را به استفاده از پاکت پستی ترغیب می‌کند تولید آن در انواع مختلف بر اساس جنس لایه درونی است. به این صورت که پاکت‌های پستی در انواع مختلف، حبابدار، نایلون مشکی، متالایز و لمینه مشکی به بازار عرضه می‌شوند. پاکت پستی نایلون مشکی تقریبا برای بسته بندی اغلب محصولات مناسب بوده و از قیمت معقولی برخوردار است. در عوض پاکت‌های حبابدار برای بسته بندی وسیله‌های حساس به ضربه و شکستنی و پاکت‌های متالایز و لمینه مشکی برای بسته بندی و ارسال نامه‌های اداره و محرمانه یا وسیله‌های حساس به نور و رطوبت بهترین گزینه هستند.

کارتن پستی وسیله‌ای برای بسته‌ بندی تمامی محصولات

وقتی صحبت از کارتن و جعبه‌های مقوایی می‌شود اولین چیزی که به ذهن افراد می‌رسد، اسباب‌کشی و یا انبارکردن وسیله‌ها است. در حالی که کارتن به دلیل ویژگی‌ها و مزایا منحصر به فرد آن کاربرد بسیار گسترده‌ای دارد. یکی از این موارد ارسال بسته پستی است. مهم نیست که قصد ارسال چه وسیله‌ای را از طریق پست دارید. چرا که کارتن‌ها پستی در ابعاد مختلف تولید شده و تقریبا هر محصولی را می‌توان درون آن قرار داد. به کمک کارتن پستی نه تنها وسیله شما در برابر آسیب‌های محیط صدمه‌ نخواهد دید، بلکه جابجایی و حتی انبار کردن آن نیز بسیار آسان خواهد بود.

تنها نکته مهمی که در خرید کارتن پستی باید مورد توجه قرار بگیرد، انتخاب ابعاد مناسب آن است. فرض کنید شخصی هستید که کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کرده‌ و در حال فروش محصولی از طریق اینترنت هستید. در چنین شرایطی شما مجبور هستید که روزانه ده‌ها و حتی صدها محموله پستی را آماده و ارسال کنید. علاوه بر زمانی که باید برای این کار اختصاص دهید، بخشی از بودجه شما صرف خرید لوازم بسته بندی خواهد شد. بنابراین برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها و جلوگیری از پرداخت مبلغ‌های کلان برای این منظور باید مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کنید.

قیمت کارتن پستی با توجه به ابعاد، کیفیت و همچنین تعداد لایه بدنه آن متغیر خواهد بود. به عنوان مثال کارتن‌های بزرگ در مقایسه با کارتن‌های کوچک گران‌تر هستند. پس بهتر است برای جلوگیری از پرداخت هزینه اضافی از خرید جعبه‌های بزرگ برای محصولات کوچک پرهیز شود. البته این موضوع در جلوگیری از ضربه‌های وارد شده از تکان خوردن وسیله بسته بندی شده درون کارتن نیز ممانعت می‌کند. پس مهم نیست که قصد ارسال چه وسیله‌ای را از طریق پست دارید؛ تنها کاری که باید انجام دهید خرید کارتن پستی متناسب با محصول ارسالی است.

زودپک، همراه همیشگی شما در ارسال بسته پستی

همانند هر وسیله دیگری خرید تجهیزات بسته بندی باکیفیت و مهم‌تر از همه قیمت مناسب امری بسیار مهم است. به این معنا که با خرید محصولات بسته‌بندی بی‌کیفیت نمی‌توانید سلامت محموله‌های پستی خود را تضمین کنید. فراموش نکنید که خرید ارزان و نامناسب نه تنها صرفه‌جویی در هزینه‌های بسته‌بندی نیست بلکه از آسیب‌های احتمالی و خسارت‌های وارده به محصولات شما نیز جلوگیری نخواهد کرد. زودپک به عنوان یکی از پیشگامان در حوزه فروش آنلاین لوازم بسته بندی سعی کرده واسطه‌ها را حذف و محصولات با قیمت مناسب و کیفیت بالا را به مشتریان عرضه کند. تنوع لوازم بسته بندی در زودپک بالا بوده و از پاکت پستی گرفته تا کارتن پستی، نایلون حبابدار، انواع چسب‌ها و ... را نیز می‌توانید از طریق این وبسایت سفارش و خریداری کنید.

پس اگر به دنبال ارسال بسته پستی بدون کوچکترین دغدغه و نگرانی هستید، لوازم مورد نیاز برای بسته بندی محصولات خود به وبسایت زودپک مراجعه و یا با شماره  ۷۲۱۴۲ ۰۲۱ تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: