کد خبر: ۳۹۱۰۶۲
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹
0

برای گسترش و پیشرفت هر کسب‌و‌کار، نیاز به تبلیغات است. کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ از راه‌های مختلفی برای تبلیغات استفاده می‌کنند. یکی از این راه‌ها، چاپ تقویم رومیزی است که یکی از روش‌های ارزان و به‌صرفه است، به همین دلیل هر‌کسب‌وکاری می‌تواند به‌راحتی از آن استفاده کند.

تقویم‌های رومیزی روش بسیار مناسب و کاربردی برای تبلیغات هستند و در حال حاضر طرفداران بسیار زیادی دارند. از آنجایی که اکثر افراد از تقویم‌های رومیزی روی میز کار خود استفاده می‌کنند، چاپ تقویم رومیزی می‌تواند روش مؤثری باشد. با پیشرفت روش‌های چاپی، تنوع در طرح و کیفیت تقویم‌های رومیزی بسیار بیشتر شده‌است. تا جایی که کسب‌وکارها می‌توانند با چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، کسب‌و‌کار خود را به‌صورت کاملاً حرفه‌ای تبلیغ کنند.

برای داشتن یک تقویم زیبا و منحصربه‌فرد، باید از گرافیست‌های حرفه‌ای جهت طراحی صفحات آن کمک بگیرید. طراح‌های گرافیکی و عکس‌های به‌کاررفته در تقویم تأثیر بسیار زیادی بر اثربخشی تقویم دارد. بعد از طراحی صفحات تقویم، باید از روش چاپی مناسبی اقدام به چاپ آن کنید. معمولاً روش چاپ دیجیتال بهترین روش ممکن برای چاپ انواع تقویم رومیزی است. در ادامۀ این مقاله قصد داریم تا شما را در خرید و چاپ تقویم رومیزی 1402 راهنمایی کنیم.

راهنمای طراحی یک تقویم رومیزی جذاب

استفاده از تقویم رومیزی یکی از روش‌های متداول برای تبلیغات است و اکثر کسب‌وکارها از آن استفاده می‌کنند، به همین دلیل طراحی یک تقویم جذاب می‌تواند کمک زیادی به جلب توجۀ مشتریان کند. استفاده از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه در طراحی و چاپ تقویم رومیزی می‌تواند تأثیرگذاری آن را دوچندان کند. به همین دلیل قبل از اقدام به چاپ آن، باید به یک ایدۀ خلاقانه و منحصربه‌فرد فکر کرد. برای طراحی یک تقویم زیبا و اختصاصی می‌توان به نکات زیر توجه کرد:

  • به دنبال یک موضوع جذاب برای تقویم رومیزی باشید

اولین قدم برای داشتن یک تقویم جذاب، این است که از یک موضوع جذاب استفاده کنید که تکراری نباشد به‌طور مثال، در اکثر تقویم‌های رومیزی از عکس‌های زیبایی طبیعت یا فصل‌ها استفاده می‌شود. این ایده قدیمی شده‌است و دیگر جذابیت خاصی در بین مخاطبان ندارد. برای چاپ تقویم رومیزی اختصاصی، می‌توانید از موضوعاتی استفاده کنید که مربوط به حوزۀ کسب‌و‌کار شما هستند. این کار باعث می‌شود به‌طور غیرمستقیم، توجۀ مشتریان را به کسب‌وکار خود جلب کنید. برای انجام این کار، لازم است از طرح‌ها، فونت‌ها و تصاویری استفاده شود که یادآور شرکت یا برند شما باشد. با این کار تأثیرگذاری تبلیغات شما بیشتر خواهد بود.

  • استفاده از تعداد صفحات مناسب

یکی دیگر از نکات مهمی که قبل از چاپ تقویم رومیزی باید به آن توجه کنید، تعداد صفحات تقویم است. معمولاً تقویم‌های رومیزی دارای تعدادی صفحه هستند که بسته به طرح آن‌ها این تعداد متفاوت است. برای این‌که بتوانید در کنار تقویم، مطالب تبلیغات مناسب را نیز چاپ کنید، بهتر است تعداد صفحات به‌گونه‌ای انتخاب شود که به‌راحتی بتوان همۀ مطالب را روی آن نوشت. علاوه‌بر این، خوانایی تقویم نیز با تعداد صفحات تقویم در ارتباط است. معمولاً برای صرفه‌جویی در هزینه‌های چاپ، برخی از طراحان همۀ ماه‌های یک فصل را در یک صفحه چاپ می‌کنند. این روش بسته به‌اندازۀ صفحات، می‌تواند گزینۀ مناسبی باشد.

  • استفاده از تصاویر و طرح‌های زیبا

استفاده از طرح‌ها و تصاویر زیبا باعث تأثیرگذاری بیشتر تقویم می‌شود. به همین دلیل باید از تصاویر زیبا و باکیفیت در چاپ تقویم رومیزی استفاده کرد. بهترین ایده برای انتخاب تصاویر، این است که از عکس‌ها و طرح‌های استفاده شود که متناسب با حوزۀ کاری شما است. این کار باعث می‌شود که به‌صورت غیرمستقیم، نظر مشتری را به تقویم خود جلب کنید.

  • قبل از سال جدید تقویم خود را طراحی و چاپ کنید

یکی از نکات بسیار مهم که در چاپ تقویم رومیزی باید بسیار مورد توجه باشد، زمان طراحی و چاپ آن است. معمولاً بیشترین فروش تقویم‌ها در روزهای آغاز سال جدید است. به همین دلیل برای این‌که بتوانید مشتریان بیشتری را به خود جذب کنید، قبل از سال نو اقدام به طراحی و چاپ تقویم رومیزی اختصاصی خود کنید تا بتوانید در آستانۀ سال نو که بیشتر افراد هنوز اقدام به خرید تقویم رومیزی نکرده‌اند، آن‌ها را پخش کنید. با این کار احتمال استفادۀ مخاطبان از تقویم شما افزایش می‌یابد.

مزایای چاپ تقویم رومیزی

بسیاری از افراد برای استفادۀ روزمره خود اقدام به خرید تقویم رومیزی می‌کنند، به همین دلیل می‌توانیم بگوییم که نوع تقویم‌ها از کاربرد بسیار خوبی برای تبلیغات برخورد دارند. از آنجایی که تقویم‌ها به‌صورت مداوم جلوی چشم افراد هستند و از آن‌ها زیاد استفاده می‌شود، می‌توان آن‌ها را یک ابزار قدرتمند برای تبلیغات دانست. چاپ تقویم رومیزی مزایای بسیار خوبی برای کسب‌و‌کارها دارد به همین دلیل شرکت‌ها و برندهای معروف نیز از این روش غافل نمانده‌اند و از آن استفاده می‌کنند. ازجمله مزایای خوب استفاده از تقویم‌ها می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از تقویم رومیزی برای برندینگ و تبلیغات روش مناسبی است.
  • به کمک تقویم رومیزی می‌توان کسب‌وکارها را بهتر و بیشتر معرفی کرد.
  • مقرون‌به‌صرفه‌بودن چاپ تقویم رومیزی یکی از مزایای خوب آن است.
  • پرکاربرد بودن تقویم‌ها باعث می‌شود که مخاطبان بیشتری از آن‌ها استفاده کنند.
  • این نوع تقویم‌ها فضای مناسب جهت درج اطلاعات مربوط به شرکت یا برند دارند.
  • تقویم رومیزی ابزاری کاربردی جهت معرفی محصولات یا خدمات یک شرکت است.

خلاصه

به‌طورکلی می‌توانیم بگوییم که چاپ تقویم رومیزی یکی از روش‌های متداول برای تبلیغات است که کاربرد و مزایای بسیار خوبی دارد. تقویم‌ها به دلیل استفادۀ روزمره افراد از آن‌ها، یکی از روش‌های تبلیغاتی قوی محسوب می‌شوند، زیرا افراد با هر بار نگاه‌کردن به تقویم، با نام یا نشان تجاری شرکت مربوطه مواجه می‌شوند و این باعث ثبت‌ِ نام شرکت در ذهن آن‌ها می‌شود. با توجه به این‌که خرید تقویم سال جدید معمولاً در آستانۀ تحویل سال بسیار زیاد است، بهترین زمان برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی 1402، یک ماه قبل از تحویل سال است.

سالنامه مادگراف - تجربه تازه ها ...

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: