خرید بهترین نرم افزار حسابداری رستوران از پارمیس

نرم افزار حسابداری ، صنعت رستوران داری یا به عبارتی مدیریت رستوران در کشور ما در حال پیشرفت و رقابت زیادی است. برای موفقیت در این شغل مسلم آیتم‌های مختلفی مانند کیفیت غذا، نحوه برخورد با مشتریان، رعایت نظافت و غیره مورد توجه است. اما یکی از مهم‌ترین عواملی که به موفقیت شما کمک قابل توجهی می کند مدیریت امور مالی رستوران است.

  • وجود یک نرم افزار حسابداری رستوران به شما کمک می‌کند تا به موارد زیر پی ببرید:
  • پول‌های خود را برای چه اموری هزینه کرده‌اید ؟
  • هزینه‌های انبارداری و حمل و نقل به چه میزان بوده است؟
  • چه مقدار بودجه برای در اختیار دارید؟
  • چه مقدار درآمد دارید؟

ممکن است این سوال برای شما به وجود بیاید که بهترین نرم افزار حسابداری رستوران چیست یا چه ویژگی‌هایی دارد؟ تا پایان مقاله همراه ما باشید تا بهترین نرم افزار حسابداری رستوران را به شما معرفی کنیم.

خرید بهترین نرم افزار حسابداری رستوران از پارمیس

نرم افزار صندوق فروشگاهی چیست؟

نرم افزار صندوق فروشگاهی نرم افزاری است که برای فروشگاه‌ها و انواع کسب و کارها مانند شیرینی فروشی، سوپرمارکت، رستوران، لوازم یدکی و غیره تولید می‌شود. محیط کاربری این نرم افزارها به گونه‌ای است که با مانیتورهای لمسی و دستگاه‌های بارکدخوان بسیار سازگار است. نرم افزار صندوق فروشگاهی تمام اطلاعات مالی و حسابداری را با کم‌ترین درصد خطا ثبت می‌کند.

نرم افزار صندوق فروشگاهی کلیه اطلاعات مرتبط با محصولات مانند موجودی، قیمت، مالیات و ارزش افزوده را محاسبه و اجرایی می‌کند. بدیهی است که این محاسبات در حد جمع و تفریق ساده نیست و شامل پیچیدگی‌های فراوانی است در نتیجه وجود صندوق فروشگاهی باعث می‌شود تمام این امور با سرعت و دقت بالایی انجام شود این امر موجب افزایش بهره‌وری می‌شود.

هر کسب و کاری با توجه به اندازه خود سخت افزار مورد نیاز را برای صندوق فروشگاهی تهیه می‌کند. مثلا مشاغل کوچک با یک تبلت هم می‌توانند کارهای خود را مدیریت کنند. ولی اگر شما صاحب یک رستوران باشید و دارای مشتریان بسیار زیادی هم باشید، ممکن است به نرم افزار حسابداری رستوران و نمایشگر آشپزخانه هم احتیاج داشته باشید.

بهترین نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس سال 1401

نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس کارکنان واحدهای تجاری یکی از وقت گیرترین کارها و فعالیت های حسابداران است. با اضافه شدن وظایفی مانند تهیه لیست سازمان های مختلف و دیسک بانک برای پرداخت حقوق کارکنان، این فرآیند تکراری بسیار زمان بر می شود.

در ماه های پایانی سال و همچنین زمان جدایی یک نیرو از کسب و کار، این حجم کار به اوج خود می رسد به طوری که در عمل نرم افزار حقوق و دستمزد به یکی از چالش برانگیزترین فرآیندهای کسب و کار تبدیل می شود.

حسابداران با استفاده از امکانات پرکاربرد این نرم افزار می توانند کلیه امور حقوق و دستمزد شرکت را در کمترین زمان ممکن انجام دهند. این موارد بخش کوچکی از قابلیت های نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس است.

خرید بهترین نرم افزار حسابداری رستوران از پارمیس

مهم ترین ویژگی نرم افزار انبارداری پارمیس

نرم افزار انبارداری پارمیس نقش انبارهای مکانیزه در موفقیت کسب و کارهای تولیدی و فروشگاهی غیر قابل انکار است. کافی است به اهمیت واحد انبار در دو کسب و کار فروشگاهی بین المللی موفق بیندیشیم تا به اهمیت مدیریت بهینه انبار در مدیریت یک کسب و کار پی ببریم. اما در این بین توجه مدیران به یک نکته بسیار مهم است.

استفاده از نرم افزار انبارداری نه تنها بر روند فعلی کسب و کار شما و پایداری آن تا حد امکان تاثیر می گذارد. بلکه نرم افزار انبار نقش اساسی در تصمیم گیری های آینده مدیران دارد. شاید یک مثال به درک این موضوع کمک کند. تصور کنید قرار است قرارداد تولیدی با حجمی بالاتر از تجربیات قبلی خود ببندید و زمان زیادی برای تصمیم گیری ندارید.

در این بین چند سوال ذهن شما را درگیر می کند. آیا انبارها فضای کافی برای نگهداری مواد اولیه دارند؟ در حال حاضر موجودی مواد اولیه در انبار چقدر است؟ در چند ماه آینده چقدر از مواد موجود برای تولید سفارشات گذشته استفاده می شود؟ با توجه به نوسانات بازار چه مقدار مواد اولیه باید خریداری کرد؟ و بسیاری سوالات دیگر که هر کدام نقش مهمی در تصمیم گیری نهایی دارند و پاسخ اشتباه می تواند یکی از بهترین قراردادهای کسب و کار شما را به شکست مطلق تبدیل کند.

استفاده از نرم افزارهای کارآمد مانند نرم افزار انبارداری پارمیس با ارائه گزارش های دقیق و تحلیلی به صورت آنلاین و آفلاین به تمامی این سوالات در کمترین زمان ممکن پاسخ داده و شما را در اتخاذ بهترین تصمیم یاری می کند.

ویژگی های نرم افزار حسابداری رستوران

نرم افزار حسابداری رستوران نرم افزاری است که در حال حاضر در ایران توسط شرکت‌های نرم افزاری متفاوتی تولید می‌شود. هر کدام از آن‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند. به همین علت بهتر است قبل از خرید یک نرم افزار برای مجموعه خود حتما نیازهای متناسب با صنف کاری خود را در نظر بگیرید و با یک حسابدار خبره مشورت نمایید.

لازم است به برخی از این ویژگی‌ها که برای هر نرم افزار حسابداری رستوران ضروری است اشاره کنیم:

  • مدیریت کردن موجودی مواد
  • اتصال به دستگاه پوز
  • تعریف انبارهای مختلف
  • صدور انواع فاکتورهای فروشگاهی مانند هایپر مارکت و فست فود
  • ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری
  • گزارش از فیش‌های دریافتی و پرداختی
  • گزارش از وضعیت چک‌های دریافتی و پرداختی
  • گزارش سود و زیان و گزارش بهای تمام شده
  • صدور انبار گردانی در صورت وجود مغایرت بین موجودی سیستم و موجودی واقعی در انبار

نرم افزار حسابداری پارمیس

نرم افزار پرو یکی از نرم افزارهای جامع حسابداری در ایران است. این نرم افزار محیط کاربری آسانی دارد و در عین سادگی بسیار پیشرفته است. به همین علت مورد توجه بسیاری از حسابداران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته است. این نرم افزار حسابداری برای یک صنف خاص تولید نشده است و به گونه‌ای است نیاز تمام اصناف را در نسخه‌های مختلف برطرف می‌کند.

این نرم افزار در واقع باعث مکانیزه شدن فروش شرکت‌ها و فروشگاه‌ها شده است. این نرم افزار به شما این امکان را می‌دهد تا برای هر یک از کاربران خود یک سطح دسترسی متناسب با صلاحدید خود اختصاص دهید.

این نرم افزار که از سال 1383 توانسته است نظر بسیاری را به خود جلب کند در دو سری استار و پرو تولید می‌شود.

در ادامه به توضیح هر کدام می‌پردازیم.

نرم افزار پارمیس استار

نرم افزار استار یک نرم افزار ERP است. نرم افزارهای ERP باعث یکپارچگی تمام اطلاعات در مجموعه شما می‌شوند. به گونه‌ای که دیگر احتیاج نباشد شما برای هر یک از بخش‌های مجموعه خود از یک سیستم جداگانه استفاده کنید. نرم افزار استار به شما کمک می‌‌‌کند تا به وسیله یک پایگاه داده مشترک بین تمام بخش‌های نرم افزار ارتباط قرار شود.

نرم افزار استار که دارای چهار زیر سیستم اصلی حسابداری، بازرگانی، انبار و خزانه است دارای قسمت مختلف دیگری مانند حقوق و دستمزد، تولید، فروشگاه‌ساز و تسهیلات است که هر کدام از این قسمت‌ها به صورت کاملا تخصصی نیازهای مرتبط با آن بخش را برطرف می‌کنند. به طور مثال با استفاده از حقوق و دستمزد آن می‌توانید آیتم‌های حقوقی حکم، آیتم‌های کارکردی، صدور انواع فیش حقوقی، فرمول نویسی آیتم‌های فیش حقوقی و غیره را انجام دهید.

نرم افزار پارمیس پرو

نرم افزار پرو سری دیگر از محصولات شرکت پارمیس است. این نرم افزار که سیستم عامل آن ویندوز است دارای چهار زیر سیستم اصلی حسابداری، کالا و انبار، خزانه و بازرگانی است. زیر سیستم‌های مرتبط با تولید و تولید و امانی، اشخاص، صندوق فروشگاهی و جشنواره هم در کنار زیر سیستم‌های اصلی یاری رسان شما در امور حسابداری هستند.

 نرم افزار پرو که در حال حاضر جزء اولین نرم افزارهایی که در ایران بسیار محبوب و مورد پسند واقع شده است قیمت آن از 1,490,000 تومان آغاز می‌شود. در حقیقت با پرداخت مبلغی بسیار مناسب می توانید از امکانات حسابداری بسیار زیادی برخوردار شوید. اگر بخواهیم بهترین نرم افزار حسابداری رستوران را به شما معرفی کنیم نرم افزار پارمیس یکی از بهترین نرم افزارهای حال حاضر است.

سخن پایانی

در صورتی که صاحب یک رستوران هستید قطعا رسیدن به سود مانند هر کسب و کار دیگری هدف اصلی شما است. واضح است که در حال حاضر با توجه به گسترش کسب و کارها و پیشرفت تکنولوژی دیگر نمی‌توان امور حسابداری را روی کاغذ و به روش سنتی انجام داد. در نتیجه وجود یک نرم افزار صندوق فروشگاهی و در کنار آن نرم افزار حسابداری رستوران ابزارهایی هستند که در فرایند امور مالی مجموعه به شما کمک قابل توجهی می‌کنند.

برای خرید هر کدام از نرم افزارهای حسابداری می‌توانید به سایت www.ParmisIT.comمراجعه کنید و یا با شماره تلفن 02188758 تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: