کد خبر: ۳۹۲۳۳۵
۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۰
0
قیمت موتورسیکلت‌های نیرو موتور برای سومین بار در سه ماه گذشته گران شد. میانگین افزایش قیمت، ۲۰ درصد است. کدام محصول بیشترین افزایش قیمت را داشت؟

این موتور یک شبه ۹۰ میلیون گران شد!

در حالی که برخی شرکت کویر موتور را به عنوان گران فروش‌ترین شرکت ایرانی می‌شناسند، شرکت نیرو موتور به طور آهسته و مداوم در حال افزایش قیمت موتورسیکلت‌های خود است.

نیرو موتور نماینده رسمی محصولات Yamaha و TVS در ایران است.

بیشترین افزایش قیمت مربوط به موتورسیکلت یاما‌ها R۲۵ دو سیلندر است که از ۳۲۵ میلیون تومان در روز گذشته به ۴۲۵ میلیون تومان رسیده تا در یک شب ۹۳ میلیون تومان گران شده باشد!

هر چند این محصول رقیب جهانی و مستقیم کاواساکی نینجا ۲۵۰ است، اما در کشور ما هرگز به محبوبیت آن دست پیدا نکرد و حالا قیمتش هم از نینجا بیشتر شده‌است.

یاما‌ها XSR ۱۵۵ نیز از ۲۰۳ میلیون تومان در روز گذشته با ۳۷ میلیون تومان افزایش قیمت به ۲۴۰ میلیون تومان رسید.

اسکوتر یاما‌ها Aerox نیز از ۱۹۳ میلیون تومان به ۲۲۳ میلیون تومان رسیده‌است.

اما هوندا احسان ۱۵۰ چینی نیرو موتور نیز از ۴۵ میلیون تومان در روز قبل به ۵۳ میلیون تومان رسید تا این محصول نیز ۸ میلیون تومان گران شود.

همچنین SYM NA۱۸۰ که یک استریت محبوب است از ۱۰۸ میلیون تومان به ۱۲۸ میلیون تومان رسید تا علاوه بر افزایش ۲۰ میلیون تومانی در یک شب در چهل روز گذشته‌هم چهل میلیون تومان گران شده‌باشد. یعنی روزی یک میلیون تومان افزایش!

اسکوتر SYM j۲۰۰ یعنی پرفروش‌ترین اسکوتر SYM در کشور هم از ۱۰۳ میلیون تومان در روز گذشته به ۱۲۱ میلیون تومان رسید تا در یک شب ۱۸ میلیون تومان گران شده‌باشد.

لازم به ذکر است افزایش قیمت‌ها تنها مربوط به محصولات شرکت نیرو موتور بوده و شامل شرکت‌های دیگر نمی‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: