May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۸۶۵
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰
0
بعضی از کاربران توئیتر از این که فید حساب کاربری آن‌ها پر از پست‌های ایلان ماسک، مالک این شبکه اجتماعی شده است، شکایت کردند.

توئیت‌های متعدد ایلان ماسک، صدای کاربران را درآورد

زوئی شیفر، دبیر ارشد پلتفرمر از ۹۹ هزار دنبال کننده خود در توئیتر پرسید: آیا صفحه برای شما کاربران هم پر از پاسخ‌های ایلان ماسک است. این توئیت، بیش از ۶۰۰ پاسخ گرفت که بسیاری از آن‌ها درباره مسئله مشابه، شکایت داشتند.

سه کارمند توئیتر در گفتگو با اینسایدر، تائید کردند توئیت‌های تاپ، پست‌ها و پاسخ‌های ایلان ماسک هستند.

ماسک به این گمانه‌زنی واکنش نشان داد و اعلام کرد لطفا همراه ما باشید تا زمانی که تنظیمات الگوریتم را انجام می‌دهیم.

گویا ماسک هفته گذشته یک مهندس ارشد توئیتر که به کاهش میزان مشاهده توئیت‌های این میلیاردر در توئیتر اشاره کرده بود را اخراج کرده بود.

طبق گزارش پلتفورمر، ماسک از کارمندان خواسته بود تحقیق کنند و ببینند آیا امکان بازدید توئیت‌های او به دلیل مشکل احتمالی در الگورتیم توئیتر، محدود شده است.

کارمندان توئیتر به ماسک، آمار داخلی و نمودار گوگل ترندز که مربوط به آمار تعامل با حساب او بود را نشان دادند. هنگامی که یکی از دو مهندس ارشد اظهار کرد شاید کاهش شمار بازدید پست‌های ایلان ماسک به دلیل عدم علاقه عمومی از زمان خرید توئیتر توسط او باشد، ماسک این مهندس را اخراج کرد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، ماسک مدتی است نگران تعداد بازدید‌ها و تعامل کاربران است. وی اوایل فوریه، حساب توئیتر خود را به مدت یک روز، خصوصی کرد تا ببیند آیا این تعامل در این پلتفرم را تقویت خواهد کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: