April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۲۹۳۵
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰
0

برای خرید انواع جارو برقی صنعتی باید بدانید که محصولات مناسب برای اماکن تجاری و خانگی چه فرقی دارند؟ آیا جاروبرقی صنعتی خارجی از ایرانی بهتر است؟ بهترین کشور سازنده کدام است؟ حتما این راهنما را بخوانید.

حتما برای شما پیش آمده که به خرید جارو برقی صنعتی فکر کرده باشید؛ حتی اگر جارو برقی خانگی بخواهید؛ تصور این‌که دستگاهی باشد که با قدرت بسیار بالا، تمام آلودگی‌ها را از لای تاروپود لوازم و اثاثیه منزل یا محل کار بیرون بکشد؛ خیلی دلچسب است.

بسیاری از کسانی‌که مسئولیت نظافت منزل یا محل کار را به عهده دارند؛ از قدرت کم جارو برقی‌های معمولی، شکایت دارند. وقتی یک جارو برقی صنعتی داشته باشید؛ دیگر می‌توانید هر نوع آلودگی، لکه یا چرب‌ترین ذرات گرد و خاک را بزدائید.

این نوع دستگاه‌های قوی، خصوصا برای شهرها و مناطق آلوده کشور، مانند تهران، اصفهان، تبریز، خراسان و خوزستان، بسیار کاربردی هستند؛ چه خانه‌داری با سلیقه هستید؛ چه مدیر یک مرکز فرهنگی، تفریحی، رستوران یا مدیر داخلی یک شرکت؛ باید بیشترین بازده را از جاروبرقی داشته باشید؛ بهترین کار خرید یک جارو برقی صنعتی است؛ در ادامه نکات مهم این نوع جاروهای مفید را توضیح داده‌ایم.

ویژگی‌های بهترین جارو برقی صنعتی

راهنمای انتخاب بهترین جارو برقی صنعتی پرقدرت

انتخاب جارو برقی صنعتی

برای خرید جارو برقی صنعتی باید بتوانید تمام ویژگی‌های کاربردی این جاروها را بشناسید؛ بدانید کدام‌یک از این موارد برای استفاده شما ضروری است؛ سپس براساس هدف استفاده مدلی از جارو برقی صنعتی برند مورد نظر خود را تهیه کنید که هم مقاصد شما را از نظافت، عملی کند؛ هم برای کاربرد شما بیش از حد، حرفه‌ای نباشد.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

etehadsanat.com

ویژگی‌های مهم یک جارو برقی پرقدرت صنعتی عبارت‌اند از:

  • چرخ‌های حرکتی نرم
  • قدرت مکش بالای موتور
  • داشتن محفظه آلودگی با حجم مناسب
  • داشتن سری‌های مناسب برای نظافت بخش‌های مختلف
  • اندازه مناسب
  • وزن قابل حمل و کشیدن
  • طراحی زیبا و جذاب
  • قابلیت شستشو و تمیز کردن مناسب
  • دارابودن خدمات پس از فروش
  • داشتن نمایندگی در کشور
  • موجود بودن قطعات برای سرویس کردن دوره‌ای جارو برقی صنعتی
  • جنس خوب بدنه برای دوام بالا
  • جنس خوب چرخ‌ها تا در دوره استفاده نپوسند و نشکنند.

ویژگی‌های بهترین جارو برقی صنعتی

جارو برقی صنعتی با قدرت و دوام بالا

تفاوت‌های جارو برقی تجاری و خانگی

یکی‌ از مهم‌ترین تفاوت‌های جارو برقی‌های تجاری و خانگی، قدرت مکش و ایجاد نیروی خلاء آنهاست. مسلما یک جاروبرقی 2000 وات خانگی، نمی‌تواند برای یک مکان عمومی که موکت‌پوش شده است؛ عملکرد مناسبی داشته باشد.

روزانه هر بخش از چنین امکانی، بالغ بر 1000 بار پا می‌خورند؛ گرد و خاک و کثیفی‌های کف کفش، بر این سطوح می‌نشینند و هربار بیشتر از قبل می‌شوند؛ بنابراین در هر دوره نظافت، لازم است که این سطوح با یک جارو برقی صنعتی تجاری و قوی، تمیز شوند.

از طرفی جارو برقی خانگی نه تنها قدرت مکش بالایی ندارد؛ بلکه مخزنش هم خیلی کوچک است؛ پس برای استفاده از این جارو برقی در خانه هم باید هدف تمیزکاری خیلی ساده و کم‌قدرت باشد. اگر ساکن خانه‌ای در خوزستان و شهرهای با آلودگی صنعتی بالا هستید؛ باید دقت داشته باشید که جارو برقی خانگی معمول، جوابگوی اهداف نظافت شما نیست.

توان مکش جاروبرقی‌های صنعتی طوری طراحی شده‌ که می‌توانند با قدرت ایجاد خلاء یا مکندگی بالا، فشار منفی ایجاد کنند و مقاوم‌ترین آلودگی‌ها و ذرات را با جرم حجمی بالا، از سطوح بلند کنند.

مهم‌ترین ویژگی‌های جارو برقی صنعتی

حتما می‌دانید که قدرت موتور جارو برقی صنعتی به مراتب بیشتر از جاروبرقی‌های خانگی است. مهم‌ترین عوامل موثر در بررسی قدرت موتور جاروبرقی این موارد هستند:

  1. قدرت مکش
  2. سرعت مکش

اگرچه برخی آلودگی‌ها وزن بالاتری نسبت به سابر ذرات آلودگی دارند؛ گاهی اما دو مولفه سطح و میزان درگیری ذره آلودگی بر سطح با مولکول‌های سطح مقطع، بسیار مهم هستند. در نظر داشته باشید که تنها قدرت مکش و فشار منفی خلائی ایجادشونده توسط موتور جاروبرقی مهم نیست.

این نیرو باید با سرعت بسیار بالایی ایجاد شود که بتواند جهات مختلف نیروهای سطحی را خنثی کند؛ بنابراین ذره آلودگی به بهترین نحو، سریع و باقدرت از روی سطح مقطع جدا شود.

مقاوم‌ترین انواع آلودگی و سطوح درگیری با آلودگی

ذرات پرز که سطح مقطع گسترده دارند؛ خیلی سخت از روی الیاف پارچه‌ای مبلمان و پرده، جدا می‌شوند؛ همچنین موی حیوانات خانگی هم بسیار نسبت به مکش مقاوم هستند. نکته دیگر وجود دوده و چربی، دور ذره آلودگی است.

در شهرهای صنعتی که دود خودروها و ماشین‌آلات کارخانه‌ها، در فضا معلق هستند؛ آلودگی‌های صنعتی با ذرات آلودگی متفرقه، ترکیب می‌شوند و ذراتی چسبنده روی سطوح ایجاد می‌کنند؛ بنابراین جاروبرقی خانگی در این شهرها جواب‌گو نیست و کاربران باید جارو برقی صنعتی خانگی یا تجاری تهیه کنند.

جارو برقی تجاری

برای انتخاب جارو برقی تجاری باید انواعی را تهیه کنید که نه خیلی بزرگ و عظیم‌الجثه باشند؛ نه مانند جاروبرقی‌هیا خانگی، کم‌قدرت کار خود را انجام دهند. انواع جارو برقی‌ تجاری برای کاربرد در اماکن تجاری پر رفت‌وآمد، کاربرد دارند؛ از جمله:

  • لابی ساختمان‌های مسکونی
  • ادارات
  • فضاهای فرهنگی
  • رستوران‌ها
  • قطارهای کف‌پوش‌شده با موکت
  • تالارها و محل برگزاری مراسم و کنفرانس
  • مساجد
  • موزه‌ها
  • هتل‌ها

ویژگی‌های بهترین جارو برقی صنعتی

بهترین جارو برقی تجاری با قدرت صنعتی

جارو برقی خانگی

اگر در مناطق پرآلودگی محیطی هستید و جارو برقی خانگی عادی برای اهداف نظافت شما پاسخگو نیست؛ می‌توانید این مدل جارو برقی صنعتی کوچک را بگیرید و آلودگی را از بطن تاروپود لوازم خانگی، بیرون بکشید. خودتان بعد از مدتی استفاده، متوجه تفاوت این جاروبرقی‌های با سرعت و قدرت مکش بالا خواهید شد.

تفاوت جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی تجاری

یکی از اصلی‌ترین وسایلی که افراد برای جهیزیه خود تهیه می‌کنند جاروبرقی است. این دستگاه در خانه و همچنین بسیاری از مکان‌های دیگر نقش بسیار موثری دارد. پاکیزگی یکی از مسائل مهمی است که بسیاری از افراد برای ایجاد فضایی پاکیزه و تمیز از تجهیزات مختلف بهره می‌برند.

برای تمیز‌کردن بسیاری از مکان‌ها می‌توانید از این وسیله استفاده کنید؛ منظور از مکان‌های مختلف، خانه و همچنین مکان‌های صنعتی و غیر از آن است. البته که باید نوع دستگاه را بنا‌بر مکانی که قصد دارید از آن استفاده کنید، برگزینید.

این محصول بنا‌بر برند‌های مختلف و همچنین اندازه‌های گوناگون، تنوع زیادی دارد. برای اینکه آشغال‌ها و آلاینده‌های ریز و درشت را از روی سطح مورد‌نظر بردارید، باید از این وسیله استفاده کنید.

جاروبرقی صنعتی با نوع تجاری تفاوت‌هایی دارد که باید پیش از خرید دستگاه، این 2 نوع را با یکدیگر مقایسه کنید تا تشخیص دهید کدام نوع مناسب‌تان است! برای درک بهتر این مسئله، لازم است بدانید جاروبرقی خانگی برای تمیز‌کردن خانه، نوع تجاری برای مکان‌های تجاری و سازمان و نوع صنعتی برای کارگاه‌های بزرگ، به‌کار می‌رود.

تفاوت جاروبرقی­های صنعتی و تجاری، از لحاظ ویژگی­ها

مهم‌ترین مسئله‌ای که می‌تواند میان این 2 محصول تفاوت ایجاد کند، مبحث ویژگی است. ویژگی‌ها و خصوصیات هر نوع، تعیین می‌کند که در چه جایی استفاده شوند؛ این مسئله، نقش تعیین‌کننده دارد. با توجه به اینکه ساز‌و‌کار تمامی مدل‌ها همانند یکدیگر است، اما همین ویژگی‌ها هستند که می‌توانند کارایی‌شان را در مکانی مشخص، تعیین کنند.

این خصوصیات می‌توانند توان قدرت، کارایی در محیط و همچنین ساعت و تایم کارکرد را معین کرده و بهترین مکان را برگزینند. هم جاروبرقی صنعتی و هم تجاری، دارای سیستم مکشی بوده و آلاینده‌ها را وارد مخزن می‌کنند.

سیستمی که پشت این مکش قرار دارد، از خلاء موجود در این بین کمک می‌گیرد. داخل مخزن، هوایی وجود دارد که با روشن‌کردن دستگاه سبب بیرون‌راندن آن می‌شوید. وقتی هوا به سمت بیرون می‌آید، یک فشار منفی ایجاد شده و همین موضوع سبب مکش می‌شود که در نهایت ساز‌و‌کار اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهد. در کنار قدرت، سرعت هم نقش بسیار مهمی را بازی می‌کند. یکی از مسائلی که می‌تواند سبب تفاوت میان جاروبرقی صنعتی و جاروبرقی تجاری شود، مسئله سرعت مکش است.

بهترین برند جارو برقی خارجی

حال این سوال پیش می‌آید که برای خرید بهترین جارو برقی خارجی کجا برویم؟ آیا انواع ایرانی جاروبرقی‌های صنعتی، کاربردی‌اند؟ در پاسخ باید بگوئیم که انواع ایرانی جاروبرقی ایرانی به دلیل نیاز به واردات متریال و قطعات، گاهی از انواع خارجی، گران‌تر تمام می‌شوند؛ آنهایی هم که قیمتی بسیار پائین دارند؛ معمولا با متریال بی‌کیفیتی ساخته شده‌اند.

بهترین برند جارو برقی صنعتی موجود در بازار ایران در حال حاضر، برند کماک COMAC ایتالیا است؛ این برند هم کیفیت بالایی دارد؛ هم خدمات پس از فروش مورد توجه و خاص.

جمع‌بندی

در این صفحه به مهم‌ترین نکات در خرید بهترین برند جارو برقی صنعتی اشاره کردیم؛ توضیح دادیم که برای خرید یک جارو برقی صنعتی باید به قدرت و سرعت ایجاد نیروی خلاء، توجه کنید.

بسیاری از مصرف‌کنندگان خانگی و صاحبان کسب‌و‌کار به این جاروبرقی‌های قوی نیاز دارند تا روند نظافت روزانه خود را به درستی انجام دهند. این جاروبرقی‌ها برای مصارف صنعتی در فضاهای بسیار بزرگ مانند مال‌ها هم کاربرد دارند؛ برای خرید این محصولات می‌توانید از اتحاد صنعت صدرا کمک بگیرید.

۰۲۱-۴۵۹۴۷۰۰۰

etehadsanat.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: