کد خبر: ۳۹۳۲۴۵
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۰
0
برخی اخبار درز یافته ویژگی های گوشی آیفون ۱۵ که در آینده عرضه خواهد شد، توضیح داده اند.

آیفون ۱۵ چه ویژگی هایی دارد؟

انتظار می‌رود سری گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۵ اواخر امسال عرضه شوند و به احتمال زیاد این سری شامل چهار مدل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و ​​آیفون ۱۵ پرو مکس خواهد بود.

همچنین انتظار می‌رود این دستگاه‌ها دارای اندازه نمایشگری مشابه همتایان خود از سری آیفون ۱۴ باشند، اما این بار پیش بینی می‌شود که مدل آیفون ۱۵ پرو با نام «Urtla» عرضه شود.

بر اساس اخبار درز یافته، طراحی آیفون ۱۵ شامل چندین ویژگی جدید است. رندر‌های ذکر شده در این گزارش نشان می‌دهد که آیفون ۱۵ دیگر بریدگی نخواهد داشت، بلکه دارای جزیره‌ای پویا خواهد بود که اولین بار در مدل‌های آیفون ۱۴ پرو در سال گذشته ظاهر شد. جزیره دینامیک شامل یک سوراخ بیضی شکل بالای صفحه نمایش است که دوربین جلو و سنسور‌های Face ID را می‌پوشاند.

این گزارش می‌افزاید که آیفون ۱۵ به درگاه شارژ USB Type-C مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود اپل به تنظیمات سنتی دوربین دوگانه برای مجموعه استاندارد آیفون ۱۵ پایبند باشد. به نظر می‌رسد که دوربین سوم و LiDAR تنها در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو موجود باشد.

در نهایت، آیفون ۱۵ احتمالاً دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است که کمی بزرگتر از مدل پایه فعلی آیفون ۱۴ است. وضوح صفحه نمایش و نرخ به روز رسانی این گوشی در حال حاضر مشخص نیست، اما انتظار می‌رود مشابه این دو مدل آیفون ۱۴ باشد.

این گزارش حاکی از آن است که دکمه‌های خازنی که شایعه شده در برخی از مدل‌های آیفون در سال جاری وجود داشته اند، منحصراً در مدل‌های آیفون ۱۵ پرو وجود خواهند داشت، و دیگر مدل‌های آیفون ۱۵ دکمه‌های فیزیکی خود را حفظ خواهند کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: