May 2024 19 / يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۲۹۹
۰۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۲
0

در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها، هیچ چیز به اندازه میز جلو مبلی جادار و شیک، در میزبانی مؤثر و زیبایی دکوراسیون شما تأثیر نخواهد داشت. درواقع شما نباید اجازه دهید که محدودیت فضا برگزاری مهمانی و پذیرایی برنامه ریزی شده را برای شما دچار مشکل کند. در این شرایط لازم است که با بررسی مدل‌های مختلف میز عسلی و جلو مبلی، بهترین و مناسب‌ترین نمونه را با ویژگی‌های مورد نظر خود مطابقت داده و انتخابی هوشمندانه و رضایت‌بخش داشته باشید. بدین منظور تا انتهای مطلب با ما همراه باشید تا با ویژگی 10 مدل از شیک ترین میزهای جلو مبلی آشنایی پیدا کنید.

چه میز جلو مبلی مناسب دکوراسیون شماست

یک میز جلو مبلی شیک، فضای کاملاً متناسبی را در دکوراسیون شما ایجاد کرده و زیبایی آن را چند برابر می‌کند. اما تمام این عوامل در صورتی قابل بهره‌وری است که شما با کسب اطلاعات کافی، بهترین نمونه را برای استفاده در دکوراسیون منزل خود انتخاب کنید. در همین راستا، در ادامه نمونه‌هایی از بهترین و شیک ترین میزهای عسلی و جلو مبلی را مورد بررسی قرار داده‌ایم:

 میز جلو مبلی و عسلی آرون مدل مینوس

این میز جلو مبلی به همراه عسلی، با ساختاری منحصربه‌فرد ارائه می‌شود که در عین سادگی، جلوه‌ای شیک و سازگار در فضا ایجاد می‌کند. جلو مبلی و میز عسلی آرون از پایه‌های مقاومی برخوردار بوده و دارای دورنگ تیره و روشن است.جلو مبلی و عسلی آرون مدل مینوس دارای کمترین میزان مونتاژ بوده و بدون نیاز به هیچ ابزار پیچیده‌ای به راحتی برای به‌کارگیری در دکوراسیون، آماده می‌شود. به‌طورکلی اگر به دنبال مدل‌های کلاسیک و ساده برای زیباسازی دکوراسیون خانه هستید، ست مینوس می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. البته توجه داشته باشید که به دلیل ساختار چوبی این میز و عسلی، لازم است که هنگام قرار دادن نوشیدنی یا گلدان و...، حتماً پوشش محافظتی روی میز قرار دهید.

 میز جلو مبلی و عسلی نیلپر مدل آرتیمان

اگر به دنبال میز جلو مبلی و عسلی هستید که ظاهری شبیه به دکوراسیون‌های سال‌های 1900 داشته باشد و در عین حال ساختار مدرن خود را نیز حفظ کرده باشد، میز و عسلی آرتیمان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این میز با سبک کلاسیک و ساختار چوبی تیره خود، القاکننده جلوه‌ای آرام و شیک در دکوراسیون خواهد بود.

وجود قفسه ذخیره‌سازی در قسمت پایینی میز و عسلی، یکی از مزایای ویژه این ست است که امکان قرار دادن انواع آیتم‌های تزئینی، گلدان و کتاب را برای شما فراهم می‌کند. ساختار گسترده و سطح نسبتاً وسیع میز جلو مبلی آرتیمان، فضای کافی برای لذت بردن از یک دورهمی دوستانه در مقابل تلویزیون را به خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد.

میز جلو مبلی جهانتاب مدل لارن

این مدل میز جلو مبلی یکی از باشکوه‌ترین میزهای سبک مدرن است که توجه هر فرد خوش سلیقه‌ای را به  خود جلب می‌کند. رنگ مشکی ماربل با رگه‌های سفید و ساختار مربعی این میز، یکی از جذاب‌ترین جلوه‌ها را در دکوراسیون به نمایش می‌گذارد. با وجود جلوه خاصی که میز لارن از آن برخوردار است، قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته شده است، بنابراین محدودیتی در این باره نخواهید داشت. روکش مقاوم میز جلو مبلی لارن این امکان را ایجاد می‌کند که نگرانی بابت قرار دادن اجسام مختلف روی آن نداشته باشید. علاوه بر این، سطح پایینی میز لارن امکان قرار دادن و ذخیره‌سازی آیتم‌های تزئینی و  ضروری را برای شما ایجاد می‌کند.

میز جلو مبلی نیلپر مدل هنزا

میز جلو مبلی هنزا از دیگر مدل‌های مدرن و جذاب است که توسط افراد علاقه‌مند به آیتم‌های دکوراتیو چوبی پسندیده می‌شود. میز جلو مبلی هنزا دارای ابعاد استاندارد و متناسب با فضای جلوی مبل است و فضای مناسبی را برای قرار دادن آیتم‌های تزئینی، پذیرایی و...، در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر این فضایی مجزا به منظور ذخیره‌سازی مجلات و کتاب‌ها در نیز هنزا تعبیه شده است که جلوه‌ای خاص به میز هنزا می‌بخشد. چوب به کار رفته در میز هنزا از نوع چوب راش با پوشش رنگ‌های کالیته شده است که دکوراسیونی مینیمال ایجاد می‌کند.

میز جلو مبلی و عسلی کوروش مدل سه تیکه

اگر به دنبال خرید محصولی با سبک سنتی و مجلل و در عین حال کلاسیک هستید، پیشنهاد ما به شما جلو مبلی سه تیکه کوروش است. این محصول بی‌نظیر با نقش و نگارهای برجسته و ظریفی که دارد، جلوه‌ای چشم‌نواز و بی‌نظیر به دکوراسیون پذیرایی می‌بخشد. میز عسلی و جلو مبلی کوروش از جنش فایبرگلاس بوده و از قابلیت ترمیم و رنگ‌پذیری مجدد برخوردار است. این ست سه تکیه شامل یک عدد جلو مبلی و دو عدد میز عسلی است که با قیمت بسیار مناسب و کیفیت مطلوب، برای خرید ارائه می‌شود.

میز عسلی تولیکا مدل النا

افرادی که به دکوراسیون خنثی و مدرن علاقه دارند، میز عسلی تولیکا را حتماً به لیست علاقه‌مندی خود اضافه می‌کنند. ساختار تک‌رنگ در کنار ابعاد جمع‌وجور این میز باعث می‌شود که به راحتی بتوانید آن را برای کاربردهای جزئی، به دکوراسیون خانه اضافه کنید. جنس میز عسلی تولیکا از جنس چوب راش است که توسط رنگی مقاوم و باکیفیت به روش پتینه، پوشش داده شده است. درنهایت میز تولیکا با مقاومت بالایی توسط پیچ و مهره متصل شده است و با قیمتی مناسب در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

میز جلو مبلی آرون مدل مانا

میز جلو مبلی مانا از جدیدترین طراحی‌های روز برخوردار است و با ترکیب چوب، مرمر و فلز، تناقض زیبایی را به نمایش می‌گذارد. میز مانا فضایی چندمنظوره را برای استفاده در اختیار کاربران قرار می‌دهد و می‌توان گفت با هر سبک دکوراسیونی مطابقت دارد. پایه‌های فلزی میز مانا دارای روکش براق الکتروستاتیک هستند که مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی ارائه می‌کنند و تا سالیان زیادی دوام میز را تأمین می‌کنند.

 میز جلو  مبلی داتیس

ترکیب شیشه و فلز در میز جلو مبلی داتیس، نهایت مدرنیته را به نمایش می‌گذارد؛ این میز خیره‌کننده در عین ظرافتی که در ساختار خود دارد، مقاومت بالایی را نیز به کاربران ارائه می‌دهد. علت این مقاومت کیفیت شیشه سکوریت 10 میلی‌متری است که در ساخت آن به کار رفته و با اتصالات محکم به پایه‌های استیلی آن فیکس شده است. میز داتیس در دوطبقه طراحی شده است و فضای مناسبی را برای استفاده پذیرایی، تزئیناتی و ذخیره‌سازی ارائه می‌کند.

 میز جلو مبلی آرون مدل دلوین

جلو مبلی دلوین از دیگر محصولاتی است که از ترکیب ساختار چوب و مرمر ساخته شده است. از فضای مورد نظر شما از نورپردازی مناسب و مؤثری برخوردار باشد، انتخاب این میز جلو مبلی می‌تواند زیبایی دکوراسیون را چندین برابر کند. این ست با دو میز جلو مبلی و عسلی با اندازه‌های متفاوت ارائه می‌شود که به خوبی در کنار هم به صورت تو در تو قرار می‌گیرند. بدین ترتیب در صورت عدم استفاده از میز عسلی می‌توانید آن را ذخیره‌سازی کرده و فضای مفید بیشتری ایجاد کنید. بنابراین اگر به دنبال خرید ست میز جلو مبلی شیک و مطابق با محدودیت فضا هستید، ست میز دلوین می‌تواند انتخابی هوشمندانه باشد.

میز جلو مبلی و عسلی چند تیکه آراد چوب

ست‌های تو در تو میز جلو مبلی آراد چوب، جلوه‌ای سنتی و تخصص یافته دارند. در این محصولات به خوبی ظرافت برشکاری چوب به نمایش گذاشته شده است و آن‌ها را به انتخابی محدود برای طرفداران فضای ساده و طبیعی تبدیل کرده است. این ست‌های چند تیکه و چوبی در مدل‌های مختلفی ارائه می‌شوند و می‌توانند انتخابی مطابق با محدودیت‌های فضایی و ایجاد دکوراسیونی یکپارچه باشند.

اکنون با بررسی نمونه‌های ذکر شده می‌توانید انتخابی آگاهانه و مناسب برای تطابق با دکوراسیون منزل خود داشته باشید. تمامی مدل‌های معرفی‌شده را می‌توانید با بالاترین سطوح کیفیتی و مناسب‌ترین قیمت‌ها، از فروشگاه چندسو خریداری کنید. علاوه بر این برای کسب اطلاعات بیشتر برای خرید انواع آیتم‌های دکوراسیون داخلی از جمله انواع مبلمان اداری، میز تحریر و... نیز می‌توانید راهنمایی‌های لازم را از متخصصان چندسو دریافت کنید.

خرید شیک ترین میز های جلو مبلی

مانند خرید تمامی آیتم‌های دکوراسیون داخلی، برای خرید میز جلو مبلی و عسلی نیز ما همواره به دنبال انتخاب شیک ترین و بهترین محصولات موجود در بازار هستیم. بنابراین ما مدل‌هایی از برترین محصولات ارائه شده که می‌تواند جلوه‌ای خاص به دکوراسیون شما ببخشد را جمع‌آوری کرده و به همراه ویژگی‌های کلیدی هر نمونه به شما معرفی کردیم. درنهایت امیدواریم مطالب ذکر شده برای شما مفید بوده باشد و به شما در انتخاب مناسب‌ترین نمونه کمک کند.

جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع جلو مبلی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چندسو ارتباط برقرار کنید:

09355800167 - 02632828290 - 02632828293

Chandsoo.com

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: