May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۳۴۸۴
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
0

بهترین و ارزان ترین فروشنده لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟ لوازم یدکی اصل و ارزان را از کجا تهیه کنیم؟

لوازم یدکی یکی از مهم ترین بخش های خودرو محسوب می شود. اگر این قطعات ریز و درشت نبودند یک خودرو ساخته نمی شد. همچنین اگر یک خودرویی که ساخته می شود لوازم یدکی آن در بازار عرضه نشود. عملا آن خودرو حتی اگر بنز باشد به هیچ دردی نمی خورد. چون بلاخره یک قسمتی از بهترین خودروهای جهان هم به دلایل مختلفی اعم از ضربه ، طول عمر قطعه و یا هر مورد دیگری خراب می شود و باید تعویض شود. بنابراین اگر نتوانیم آن قطعه را تعویض و از خودرو استفاده کنیم عملا آن خودرو هیچ ارزشی ندارد.

ارزان ترین لوازم یدکی عمده در تهران

خرید لوازم یدکی ارزان

همانطور که میدانید و مطمئنا شنیدید افراد سودجویی که قطعات تقلبی را وارد بازار می کنند. بسیار زیاد شدند به خصوص با تورم قیمت ها و دلار 60 هزار تومن به نظر شما می توان قطعه ای را ارزان پیدا کرد. ارزان ترین لوازم یدکی عمده در تهران یدک فیت در کنار کیفیت و اصل بودن جز بهترین فروشگاه ها محسوب می شود.

ارزان ترین لوازم یدکی عمده در شرق تهران

وگرنه ارزان ترین فروشگاه های لوازم یدکی خودرو بسیارند، اما ما امرو به شما ارزان ترین لوازم یدکی خودرو در کنار کیفیت عالی و جنس اصلی را به شما معرفی می کنیم . به خصوص برای خرید عمده لوازم یدکی باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن می پردازیم.

ارزانی با ارزانی متفاوت است یک مدل ارزانی داریم که کاملا از قیمت مشخص است که این قطعه فیک است. اما عمده فروشی لوازم یدکی خودرو یدک فیت نسبت به سایر اصل فروشان عمده قیمت پایین تری را به شما اعمال می کند.

ارزان ترین لوازم یدکی عمده در غرب تهران

خرید عمده لوازم یدکی

لوازم یدکی چیست؟ چه کاربردی دارد؟ در حقیقت لوازم یدکی خودرو همان قطعات ریز و درشت از پیچ ریز گرفته تا دینام و موتور خودرو همگی جز لوازم یدکی خودرو محسوب می شوند .و این قطعات در کنار همدیگر موجب حرکت خودرو می شوند. اگر یکی از این قطعات خراب شود یا تقلبی باشد . موجب عملکرد نادرست خودرو می شود . که در برخی اوقات ممکن است قطعه های دیگر را نیز به سبب تقلبی بودن خراب کند.

ارزان ترین لوازم یدکی عمده در جنوب تهران

از قدیم گفتن هیچ ارزانی بی حکمت نیست

ضربالمثل قدیمی

به ارزانی بیش از حد تعادل شک کنید. شما می توانید یکبار به لوازم یدکی یدک فیت مراجعه کنید. تا از اصالت کالا و اصل بودن آن مطمئن شوید و سپس به صورت غیر حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

پخش لوازم یدکی عمده در تهران

یدک فیت پخش لوازم یدکی عمده در تهران و ارزانترین لوازم یدکی عمده در تهران محسوب می شود. آن هایی که یکبار از یدک فیت خرید کردند می دانند که بخاطر قیمت پایین تر از قطعات فیک استفاده نمی کنند، چون ارزانی بی منطق ندارند. مثلا اگر آینه بغل 206 دی جی کالا ترب و ایمالز 400،000 تومان است یدک فیت 350،000 تومان می فروشد. اما برخی همان آینه را به قیمت 250،000 یا کمتر می فروشند به آن باید شک کرد چون کاملا غیر منطقی است.

لطفا در هنگام خرید چشم و گوش بسته نباشیم ، سعی کنیم حداقل به مسائل ریز این چنینی بیشتر دقت کنیم تا مجبور نباشیم در این وضعیت گرانی دوبار هزینه کنیم.

بهترین لوازم یدکی عمده در تهران

بدون شک برای مراجعه به بهترین عمده فروشی لوازم یدکی خودرو باید مواردی را در نظر داشت مانند: اصالت کالا ، تجربه، ضمانت بدون قید و شرط ، ضمانت مرجوعی کالا تا مدت 7 روز پس از فروش ، مکان ثابت برای مراجعه حضوری ، ... این موارد جز مهم ترین و ریز ترین مواردی است که برای خرید عمده باید در نظر داشته باشید.

لوازم یدکی پراید

حوزه اصلی یدک فیت در لوازم یدکی خودروهای ایران خودرو و سایپا بیشتر است. به خصوص پراید و پژو . از آنجاییکه این دو خودرو در ایران بسیار مشاهده می شود قطعات این خودروها بسیار درخواست می شود. و متاسفانه با افزایش قیمت خودرو ها قیمت قطعات این خودرو ها که در گذشته جز خودروهای ارزان به شمار می رفت نیز بالا رفت.

شما می توانید قطعات یدکی پراید و پژو را به صورت تک و عمده از یدک فیت تهیه کنید.از این رو لازم به ذکر است قطعات تک را با قیمت عمده می توانید تهیه کنید.

لوازم یدکی ارزان پراید و پژو

ارزان ترین عمده فروشی لوازم یدکی خودرو در تهران در حوزه پراید و پژو را می توان یدک فیت نام برد که با بیش از یک دهه تجربه در زمینه لوازم و قطعات یدکی خودرو یکی از بهترین لوازم یدکی های خودرو در تهران می باشد.لازم به ذکر است که نمایندگی یدک فیت در تهران است اما ارسال انواع لوازم یدکی به سراسر کشور را فراهم می کنند.

قطعات یدکی پر فروش درحوزه لوازم یدکی عبارتند از: آینه خودرو، تسمه خودرو، دینام خودرو ،انواع قفل مکانیکی و قفل های زاپاس بند خودرو، محافظ کامپیوتر خودرو و..

برای اطلاع از شرایط خرید عمده لوازم یدکی و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

شمار تماس: ۰۲۱۳۳۹۴۷۱۹۵

موبایل: ۰۹۱۲۶۷۶۵۱۲۱

راه تشخیص لوازم یدکی اصلی از تقلبی

با توجه به مواردی که ذکر کردیم باید برای خرید لوازم یدکی هواستان را جمع کنید تا سرتان کلاه نرود. متاسفانه به قدری قطعات فیک را شبیه اصلی تولید می کنند که گاهی فروشندگان غدر هم در تشخیص آن عاجز می شوند. اما ما به شما مواردی را خواهیم گفت آن موارد را بررسی و چک نمایید و با خیال راحت به خریدتان ادامه دهید.

به نشان استاندارد دقت کنید!

از وجود هولوگرام رسمی تولید کننده اطمینان حاصل کنید.

از سامانه ((اصل بخرید)) استعلام بگیرید

ظاهر قطعه را بررسی کنید

به بارکد کالا توجه کنید

نوشتار روی قطعه

چرا یدک فیت ارزان ترین عمده فروشی لوازم یدکی خودرو است؟

علت این ارزانی اول از هر چیز ارتباط مستقیم با تولید کنندگان قطعات خودرو است و دومین و مهمترین دلیل برای اینکه افراد در این روزهای سخت گرانی و قیمت بالای دلار 60 هزار تومنی بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند. یدک فیت بر خلاف سایر فروشندگان که قطعات خود را در این دوره احتکار می کنند برای فروش با قیمت بالاتر قطعات خود را با قیمتی کمتر نسبت به سایرین به فروش می رساند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: