May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

زمانی که بحث سرمایه‌گذاری در دنیای رمز ارزها مطرح می‌شود، یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید موردتوجه قرار بگیرد، استفاده از یک کیف پول امن است. کیف پول سخت افزاری یا کیف پول سرد یک ابزار کاربردی است که امکان ذخیره‌سازی، خریدوفروش رمز ارزهای دیجیتالی با استفاده از بالاترین امنیت از طریق آن‌ها فراهم است. با ما همراه باشید تا دربارهٔ ویژگی‌های این کیف پول‌ها بیشتر بدانید:

کیف پول سخت افزاری چیست؟

همان طور که در مقاله "کیف پول سرد یا کیف پول سخت‌افزاری چیست؟" گفته شد، کیف پول سخت افزاری دستگاهی است که از طریق آن می‌توانید ارزهای دیجیتالی خود را ارسال و دریافت و مدیریت کنید. طراحی این کیف پولی‌های به‌گونه‌ای است که یک ذخیره‌سازی امن و معتبر را به شما ارائه می‌دهد. کیف پول‌های سخت‌افزاری ویژگی‌های امنیتی فوق‌العاده‌ای دارند که امکان حملهٔ هکرها را کاهش می‌دهد. این ویژگی به معنای دسترسی خصوصی کاربر به کیف پول است که امکان استفاده از آن برای افراد غیر وجود ندارد. حتی در صورت گم‌شدن یا سرقت کیف پول نیز اطمینان داشته باشید که هیچ‌گونه دسترسی به محتوای کیف شما انجام نمی‌شود، چراکه برای ورود به کیف سخت‌افزاری، احتیاج به وارد کردن پین کد است.

لازم است بدانید که کیف پول‌های سرد یا سخت‌افزاری به‌صورت آنلاین و بدون نیاز به اتصال دائم به اینترنت، از دارایی‌های دیجیتالی افراد محافظت می‌کنند. این در حالی است که برای استفاده از کیف پول‌های دیجیتالی باید به‌صورت دائم و همیشگی به اینترنت دسترسی داشته باشید که این مورد خطر هک کیف پول ارز دیجیتال را افزایش می‌دهد. کیف پول‌های سخت‌افزاری انتخابی مناسب برای کاربران دنیای ارزهای دیجیتالی هستند که به‌راحتی دسترسی امن کاربر را به محتویات کیف پول فراهم می‌کنند.

مزایای استفاده از کیف پول‌های سخت افزاری

کیف پول‌های سخت‌افزاری ابزاری مهم برای ذخیره‌سازی انواع ارزهای دیجیتالی در بازار کریپتوکارنسی هستند. این کیف پول‌ها برخلاف کیف پول‌های گرم، به‌صورت آفلاین کار می‌کنند و از خطر هک در امان هستند. از مزایای استفاده از کیف پول‌های سخت‌افزاری می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امنیت

اولین و مهم‌ترین ویژگی کیف پول‌های سخت‌افزاری، امنیت این کیف پول‌ها برای نگه‌داری از ارزهای دیجیتالی است. این کیف پول‌ها بهترین انتخاب برای انجام معاملات طولانی‌مدت هستند که امنیت معاملات را نیز تضمین می‌کنند. تنها راه دسترسی به اطلاعات کیف پول سخت افزاری، از طریق گجت‌هاست که اگر در دسترسی شخص دیگری قرار نگرفته باشد، امکان ورود به این نوع کیف پول‌ها بسیار کم است، بنابراین اگر قصد انجام تریدهای طولانی مدت و حرفه‌ای را دارید، می‌توانید از این نمونه کیف پول‌ها استفاده کنید.

  • پشتیبانی از چند رمز ارز

از دیگر مزایای عالی خرید کیف پول ارز دیجیتال می‌توان به پشتیبانی این کیف‌ها، از چندین رمز ارز اشاره کرد. این ویژگی نیاز شما را برای استفاده از چندین کیف پول برای ترید و تبدیل ارز از بین برده‌است، بنابراین بهتر است که در زمان خرید، کیف پولی را انتخاب کنید که از رمز ارزهای بیشتری پشتیبانی می‌کند. با انجام این کار، علاوه‌بر این‌که خود را از بابت عدم جابه‌جایی چند کیف پول راحت می‌کنید، بلکه به‌آسانی می‌توانید رمز ارزها را به یکدیگر تبدیل کنید و با سرعت بیشتری به انجام ترید بپردازید.

  • قابلیت اتصال به گوشی موبایل

قابلیت اتصال به گوشی موبایل، از دیگر مزایای خرید کیف پول سرد است که این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به‌راحتی و با اتصال آن به موبایل، بتوانید از خدمات کیف پول‌ها استفاده کنید.

  • قابلیت پشتیبان‌گیری

یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت کیف پول‌های دیجیتالی، قابلیت پشتیبانی‌گیری این کیف‌هاست، بنابراین در صورت ازبین‌رفتن داده‌ها و یا گم‌شدن کیف پول، می‌توانید از این قابلیت استفاده کرده و به نسخهٔ پشتیبان‌گیری‌شده دسترسی پیدا کنید.

معرفی بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری

انواع مختلفی از کیف پول‌های سرد ارائه شده‌است که هرکدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خودشان را دارند. در میان انواع کیف پول‌های سخت‌افزاری، نمونه‌های معرفی‌شده زیر از بهترین انواع کیف پول هستند که می‌توانید از آن‌ها برای نگه‌داری ارزهای دیجیتال خود استفاده کنید:

  • کیف پول سخت افزاری ترزو مدل T

این مدل کیف پول یکی از بهترین کیف پول‌های سرد بازار کریپتو کارنسی است که از طریق کمپانی Satoshi Labs طراحی و عرضه شده‌است. کیف پول ترزو مدل T تفاوت چندانی با مدل One این ابزار ندارد و ازجمله ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به صفحه‌نمایش بزرگ‌تر اشاره کرد. پشتیبانی از 1800 ارز دیجیتالی و همچنین امنیت بالای آن، از مزایای خرید این کیف پول است.

  • کیف پول ارز دیجیتال لجر نانو ایکس

یکی از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری در سال 2022، کیف پول Ledger Nano X است که مورد استقبال بسیاری از معامله‌گران فارکس قرار گرفته‌است. این کیف پول طراحی بهینه و منحصربه‌فردی دارد که استفاده از آن را آسان و راحت می‌کند. امکان دسترسی سریع و نظارت کامل بر تمام محتویات کیف، از دیگر ویژگی‌های خرید این کیف پول است. امکان استفاده از کیف پول لجر مدل نانو ایکس، می‌توان به قابلیت اتصال بلوتوثی اشاره کرد که با استفاده از آن به‌‌راحتی می‌توانید به محتویات کیف دسترسی داشته باشید.

  • کیف پول سرد سیف پل

کیف پول Safe Pal S1 یکی دیگر از کیف پول‌های سخت‌افزاری است که توسط تریدرها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این کیف پول ابعادی مشابه کارت اعتباری دارد که این ویژگی جابه‌جایی آن را راحت می‌کند. سیف پل همانند دیگر کیف پول‌های سخت‌افزاری، به‌صورت آفلاین کار می‌کند و امکانات مختلفی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از ویژگی‌های خوب این کیف پول، اسکن QR کد است که با استفاده از آن، امکان دسترسی به اطلاعات کیف فراهم می‌شود.

  • کیف پول لجر نانو اس

Ledger Nano S نیز یکی دیگر از بهترین کیف پول‌های سخت‌افزاری که به‌صورت سفارشی‌سازی تولید و عرضه می‌شود. تعداد بیش از یک‌ونیم میلیون خرید از این کیف پول، گواهی بر امکانات فوق‌العاده و کاربردی آن است. وجود تراشهٔ امنیتی در کیف پول لجر نانو اس یکی دیگر از مزایای تهیهٔ آن است. از دیگر قابلیت‌های این کیف پول، می‌توان به امنیت عالی و پشتیبانی از بیش از 1000 توکن اشاره کرد.

سخن پایانی

کیف پول سخت افزاری یا سرد یک انتخاب عالی به جهت نگه‌داری و دسترسی ساده به ارزهای دیجیتال است که نسبت‌به کیف پول‌های نرم‌افزاری، انتخاب بسیار مناسب‌تری ازنظر محافظت و امن بودن محسوب می‌شود. به نظر شما کدام مدل از کیف پول‌های سخت‌افزاری از بقیه بهتر است؟ چرا؟

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: