کد خبر: ۳۹۳۸۸۱
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۵
0
مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان از تغییر دامنه فعالیت این شرکت از ساخت قطعات به طراحی و ساخت محصول خبر داد.

موفقیت در اخذ گواهی نامه طراحی میل موج‌گیر/ تولید ۴ هزار و ۸۰۰ تن محصول تا پایان سال و کسب رکورد جدید

به گزارش سایپانیوز، مهدی بهرامی، مدیرعامل شرکت فنرسازی زر گلپایگان گفت: در سال تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین با همت و تلاش تمامی کارکنان موفق به گذراندن ممیزی سیستم مدیریت کیفیت با تمرکز بر تغییر دامنه فعالیت شدیم.

او افزود: شرکت فنرسازی زر گلپایگان از شروع تاسیس صرفاً در زمینه تولید انواع میل موج‌گیر، تورشن بار، میل کرپی و فنرلول فعال بوده و در حال حاضر بر اساس ممیزی سیستم مدیریت کیفیت موفق به اخذ گواهی نامه طراحی محصول نیز شده است.

بهرامی تصریح کرد: با توجه به وجود پتانسیل طراحی انواع میل موجگیر‌ها در صنعت خودروسازی سایپا و با عنایت به همکاری و مشارکت شرکت فنرسازی زر گلپایگان با شرکت‌های مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا، زامیاد و مگاموتور، این پتانسیل نهفته در اسفندماه سال جاری بر اساس ممیزی سیستم مدیریت کیفیت با تمرکز بر تغییر دامنه فعالیت شرکت شکوفا شد و در حال حاضر گواهی نامه طراحی میل موجگیر به این شرکت اعطا شده است.

او افزود: درحال حاضر شرکت فنرسازی زر گلپایگان به عنوان شرکت طراحی و تولید در حال فعالیت است و امیدواریم بتوان از این پتانسیل در سطح گروه خودروسازی سایپا استفاده بهینه ببریم.

بهرامی تصریح کرد: این شرکت از ابتدای سال تاکنون توانسته ۴ هزار و ۷۵۰ تن محصول تولید کند و این درحالی ست که هدف تولید ۴ هزار و ۸۰۰ تن درسال جاری را تا پایان سال به ثبت خواهد رساند و این میزان تولید به عنوان بهترین رکورد از آغاز تاسیس در کارنامه شرکت فنرسازی زر ثبت خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: