کد خبر: ۳۹۵۱۷۸
۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر از فعال کردن سامانه پورتال نمایندگان در سامانه کوثر من خبرداد و گفت: اکنون ۱۱۰۰ نماینده بیمه کوثر به صورت مجزا پرتال مخصوص خودشان را در کوثر من دارند.

حفظ و گسترش نمایندگی‌ها با ارایه خدمات در

مجتبی بهرامی در گفت و گو با خبرنگار پول نیوز با اشاره به رونمایی سامانه " کوثر من" گفت: کوثر من تحولی در ارایه خدمات بیمه به مشتریان بود و در ادامه آن، تحولات بخش فروش آنلاین و خدمات الکترونیک به صورت کلی در بستر الکترونیک در سامانه کوثر من را گسترش دادیم.


وی افزود: برای آنکه بتوانیم نمایندگان را نیز در سیستم الکترونیک داشته باشیم، سامانه رتال نمایندگان را نیز در کوثر من فعال کردیم کفت: اکنون ۱۱۰۰ نماینده بیمه کوثر به صورت مجزا پرتال مخصوص خودشان را در کوثر من دارند.


مدیر توسعه فناوری‌های دیجیتال شرکت بیمه کوثر در توضیح تحولات کوثر من گفت: هر نماینده بیمه کوثر می‌تواند آدرس مخصوص خودش را در سامانه داشته باشد، روی آن سامانه تبلیغ کند، روی کارت ویزیت خود، آدرس کیو آر کد را چاپ و به مردم معرفی کند، یا در شبکه‌های اجتماعی بتواند تبلیغات خود را داشته باشد.

 

بیشتر بخوانید:

دیدار صمیمانه مدیرعامل بیمه کوثر با کارکنان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲


وی با اعلام اینکه نمایندگان بیمه کوثر می‌توانند با این روش، بسته فروش آنلاین، پرداخت خسارت آنلاین، تبلیغات، بنر، گالری، تصاویر، اخبار مختلف مربوط به نمایندگی خودشان و... را داشته باشند گفت: نمایندگی‌ها می‌توانند در بحث فروش آنلاین، هر خدمات بیمه‌ای که قصد دارند به مشتریان عرضه کنند را ارائه دهند و مشتری نیز می‌تواند در آن قسمت، بیمه نامه مورد نیاز را خریداری کند که کارمزد و عواید آن برای نماینده فروش بیمه کوثر ذخیره می‌شود.


بهرامی با تاکید بر دیجیتالی شدن نمایندگی‌های فروش با بهره گیری از سامانه کوثر من گفت: امکان دارد نمایندگان به مرور زمان با رونق فضای مجازی، از دفاتر نمایندگی حذف شوند، به همین دلیل از دو سال قبل به فکر ایجاد بستری برای نمایندگان در فضای مجازی بودیم تا بتوان از حذف نمایندگی‌ها با استفاده از خدمات الکترونیک جلوگیری کرد.


وی افزود: با این روش علاوه بر حفظ دفاتر فیزیکی نمایندگان بیمه کوثر، توانمندسازی در حوزه الکترونیک را نیز برای نمایندگی‌های بیمه کوثر ایجاد کردیم و ارائه خدمات فروش بیمه برای نمایندگی‌ها مکانیزه شد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: